neděle 5. dubna 2020

Bitva o planetu Crait 2

Omlouvám, že každá věta/y nemají samotný odstavec.

 Jmenuji se Bill Botsson. Jsem komandér a pilot x-wingu (černý 3) Odboje. Když jsme minule bojovali proti Prvnímu Řádu, přišli jsme o několik lodí. Přesně jsme přišli o víc než 4 x-wingy, 2 a-wingy, Ninku, Anodyne, Vigil a Raddus. Po první bitvě o Crait jsme se s Millnneium Falconem, 3 x-wingama a 1 a-wingem setkali nad Craitem. Generálka Organa zapnula vysílačku. „Slyšíme se?“ „Slyšíme“, odsouhlasili jsme.


 „Nemáme se kam schovat,“ připomněl jsem. Zavolal jsem mému příteli admirálovi Anginovi. „Angine! Jsi tam?,“ zeptal jsem se. „Bille? Jsi to ty? Co se děje, že mi voláš,“ řekl s nadšením i strachem v hlase. „I já tě rád slyším. Jsme nad Craitem. Proběhla bitva s prvním řádem, a nemáme se kam schovat. Počkat! Vidím prostor za skalisky na Craitu. Schováme se tam,“ řekl jsme zbytku flotily. „Jasně, pošlu pro vás lodě. Ozvu se, až budeme u vás,“ ohlásil Angin. Posádka Angina šifrovaně poslala vzkaz, že můžeme letět. „Rychle! Nesmí nás zachytit První Řád,“ vykřikl Angin. Millennium Falcon vzlétl. Nastoupili jsme do stíhaček a snažili jsme se proletět co nejrychleji. Nad Craitem jsem viděl 1MC80ku a jednu MC75. Byli jsme v hangárech. Obsloužili nás Mon Calamariani a dovedli na můstek. Když jsme pak došli na můstek, viděl jsem Angina. „Angine! Jak dlouho jsme se neviděli?,“ vykřikl jsme. „Odkud se vy dva znáte?,“ zeptala se Generálka Organa. „Můj děda s Anginovým dědou se znali, jeho děda byl Raddus. Poznali se v Bitvě o Scarif. Můj otec a Anginův otec se také znali a byli jedni z mála, kteří přežili bitvu o Jakku. (Tam se i poznali). V mých 2 letech se narodil Angin. Vyrůstal jsem na D'qaru. Když mi bylo patnáct, tak Angin s jeho otcem se rozhodli kvůli občanské válce odletět na Mon Calu. Když mi Angin řekl, že s jeho otcem budou odlétat na Mon Calu, dal mi kód jeho vysílačky, kód byl 468274dn173. Na papír jsem si tento kód poznamenal. Řekl mi, ať mu dám vědět, když budeme v průšvihu. Papírek, na kterém byl kód, jsem si schoval do mého lodního deníku.“ „Bille? Kde je tvůj otec?,“ zeptal se. Rozhlasem jsme ho přivolali. Když přišel, Angin se s ním pozdravil. Pak se George zeptal Angina, kde je Morid (Anginův otec). „Bohužel při občanské válce hrdinně zemřel,“ řekl se smutkem „Kam to poletíme?,“ zeptal jsem se. „Na Mon Calu. A to rychle! Máme tady špehy Prvního Řádu. Mohli by nás vysledovat! “vykřikl. Za chvíli jsme skočili do hyperprostoru. 

Když jsme vyskočili, poprvé jsem viděl Mon Calu. Byla krásně modrá. Když jsme se přiblížili, viděli jsme města pod vodou. Letěli jsme ale k největšímu městu. Najednou se objevil vchod do základny. Když jsme přistáli a vyšli z modulu, neviděl jsem Kekeho, mého droida (model bb-9v zeleno bílý.) Pak jsem ale zjistil, že vystoupil dřív. Angin řekl, že poplujeme se speedery do montážní věže. Ještě jsem se zeptal, kam můžu dát můj x-wing. „Posádka ho pro jistotu dá do rentgenu, jestli nemá poruchu,“ odpověděl mi. V hangáru v8 si ho pak můžu vyzvednout. Angin mi podal lísteček s kódem a vlastnictvím lodě. Když jsme nastoupili na malou loď, která nás dopraví do montážní věže, přes sklo lodě jsem viděl, že Mon Calamariani plavou mimo lodě. Pak mi došlo, že vlastně Mon Calamariané mohou dýchat pod vodou. Když jsme dorazili do montážní věže, viděl jsem hodně mc80, mc85 a mc75.Pak jsme dorazili do opravny, kde opraví speedery. Angin nám nabídl, že vyrobí lodě a zbraně do Odboje. Generálka Organa řekla, že nemáme plány x-wingů, a-wingů a všech ostatních lodí. Pak se ozval mechanik Boss Toowers. Řekl, že má na holografickém přehravači všechny plány lodí. Když vytáhl holografiický přehravač z kapsy, na  na hologramu byly plány lodí. „Angine? Nemůžeš nám udělat i obleky?,“ zeptal jsem se. Angin řekl, že ano. Ještě řekl, že jeho firma vyrobí pár tanků a jiných bojových strojů a že to teď hned dá do výroby. Poděkoval jsem mu a zeptal se, kde je hangár v8, abych si vyzvedl x-wing. Do hangáru půjde se mnou. Řekl Akalovi (jednomu z jeho posádky), ať se tu o to postará, že půjde se mnou do hangáru v8. Nasedli jsme i s Kekem a Anginem do ještě menší lodě než předtím a pluli jsme do hangárů. Dosedli jsme do hangárů. Když jsme došli do v8, viděl jsem můj x-wing. Mechanik řekl, že mi vymění motor a laserové kanóny. Byl jsem rád, že mému x-wingu nic není. Angin mě a mým spojencům nabídl pokoje v nejluxusnějším hotelu na Mon Cale. Když jsme se sešli v základně Odboje, tak nám Angin řekl, že za týden bude dostavěna flotila Odboje. Ještě nám řekl, že pro nás má překvapení, o kterém ví jen Generálka Organa.

 O týden později, když byla flotila dostavěna: V nové flotile Odboje byly 3 mc80, 2 mc85, 2 mc75, 20 x-wingů, 15 a-wingů, 8 y-wingů a 10 Mon Calamarianských vylepšených stíhaček. K Pozemní síle patří vylepšené speedery, malé ovladatelné 4 kanonové stroje, malé základny a chodící samoovladatelné stroje s 2 iontovými děly a Mon Calamarianské tanky. Ke zbraním patří půlmetrové dělo mbp-852, malé laserové pistole mbp-231, elektro laserová 80 centimetrová tyč mct-786 a elektro omračující 40 centimetrový kanón mct -543 a antilaserový štít mnb-657. Ke zbroji patří pancéřovaný plastoido-kovový oblek a celokovový oblek s termovizí. Angin řekl, že má i překvapení pro Poea Damerona, ať ho sem přivoláme. Když Poe přišel, ukázali jsme mu jeho vylepšený x-wing černý jedna. Najednou začal houkat poplach, že se blíží První Řád. Všichni začali skákat do lodí. Když všichni vzlétli, mířili jsme zpátky na Crait pro plány nových zbraní. Museli jsme však přeletět hvězdné destruktory a až pak jsme mohli skočit do hyperprostoru. Když jsme vyskočili u Craitu, zjistili jsme, že někdo zničil celou nepřátelskou flotilu. Najednou se z hyperprostoru vynořily 3 mc80, 2 mc85, 2 mc75 a obrovská loď, která měřila na délku 14 kilometrů, na výšku měla 2 kilometry a na šířku měla 1,3 kilometru. Pak se z vysílačky ozvala Generálka Organa a řekla, že to je naše nová vlajková loď Ackbar. Na druhé straně se objevily stíhačky a křižníky Prvního Řádu. Angin se ozval, ať na Crait pošleme pěchotu a bitevní stroje. Za chvíli se ozvala generálka Organa, že dorazily na Crait. Najednou se z hyperprostoru velikánskou rychlostí vyřítil Millenium Falcon a na stíhačky začal zběsile střílet. Generál této mise (Angin) řekl, ať Milennium Falcon pomůže Odboji na Craitu jako letecká podpora. Když na naši letku začali střílet tie, tak já a letka jsme začali na ně také střílet. Černý jedna (Poe) zničil 2 tie najednou. Za chvíli jsme měli půlku stíhaček tie zničené, z naší letky zbylo 5 x-wingů, na začátku nás bylo 20. Pak se ozvala generálka Organa, ať se dostavím na Crait, že zničili spousty strojů a zabily hodně vojáků. Když jsem dorazil, tak generálka Organa řekla, ať si vezmu brnění, dělo a jdu bojovat. Když jsem vyšel ven, viděl jsem spousty zničených strojů a mrtvých vojáků. I hned jak to šlo, jsem začal střílet na tie. Vedle mě byl voják se slabou zbraní. Když vystřelila pěchota Prvního Řádu, střelili vojáka vedle mě. Zahodil jsem dělo a šel mu pomoct dojít do základny. Když jsme do základny došli, hned se začali sbíhat ošetřovací droidi, tak jsem ho dal jednomu z nich. Generálka Organa řekla, že mám jít do nových speederů, ať si vezmu droida a jdu si nasednout. Hned jsem zavolal Kekeho, že si má nastoupit do jednoho ze speederů. Když jsem naskočil i já, tak jsme hned vyjeli ven a začali střílet na stroje Prvního řádu. Já a Keke jsme zničili 10 jejich strojů Z ničeho nic speeder vedle mě vybouchl. Pak jsem zjistil, že nad námi letěly tie a málem sestřelily i mě. Už několikrát mě málem trefily, ale vždy jsem včas zapnul štít. Kdybych ho nezapnul, tak by se kolem mě a Kekeho udělal malý protivýbuchový štít. Z vysílačky se ozvalo, že jsme bitvu o Crait vyhráli. Jak jsem se radoval, tak jsem nedával pozor a nezapnul štít, takže se do mého speederu trefila střela. Vyletěl jsem ze speederu a na obrazovce v základně bylo vidět, že se můj speeder zničil. Já jsem na kombinéze měl přistroj, který ukazoval životní funkce. Hned jak v základně zjistili, že žiju, tak pro mě a Kekeho poslali záchranný stroj, který mě a Kekeho naložil a dovezl do základny. Na rentgenu bylo vidět, že mám zlomenou nohu a 2 žebra, která jsem si zlomil při dopadu. Když všechny stroje dorazily do základny, tak speedery mně i Kekeho a můj x-wing naložily do modulu. Tam jsem přes okno viděl, že všichni nasedají do svých lodí. Když jsme doletěli na Ackbar, viděl jsem přistávat lodě i Millennium Falcon. O týden později byla porada a konečné potvrzení, že jsme bitvu vyhráli. Najednou se ozval Angin a řekl, že jeho firma i on bude s Odbojem. Generálka Organa řekla, že začal nový čas Odboje.

 Výslovnost jmen:
 Bill Botsson=Bil Batsn 
Angin=Angin
Keke=Keke
 Akal=Akal 
Morid=Morid

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad! Chtělo by to akorát rozdělovat jednotlivé odstavce, aby to bylo přrhlednější. Jinak opravdu dobrá povídka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstavce jsem již dodělal. Chci vložit pokračování. Máte o další povídku zájem?

      Ps: Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...