úterý 7. dubna 2020

Nový čas Odboje II: Mise TIE

                                MISE TIE

Pokračování na povídku: Bitva o planetu crait 2
Když se k nám přidal Angin, tak jsme byli při příštím střetnutí s Prvním Řádem o mnoho silnější než při bitvě o Crait. Na Ackbaru jsem se šel kouknout do montážní věže. Tam jsem zjistil, že se generálka Organa s Poem Dameronem baví o misi Tie. Pak jsem si vzpomněl, že dnes máme poradu. Běžel jsem do plánovací místnosti, jak nejrychleji jsem uměl. Když jsem přišel, generálka Organa se ještě nedostavila. Za minutu, když se dostavila, řekla, že se budeme bavit o naší nové lodi Ackbar. Přesně se budeme bavit o tom, kde jsou na naší lodi: hangáry, opravna, můstek, montážní věž, ošetřovna, atd. Generálka Organa řekla: „Můstek je v sektoru v9 a ošetřovna v sektoru e13.“ Celou hodinu jsme se bavili jen o tom, v jakém sektoru jsou jaké místnosti. Ještě se mi povedlo po poradě Generálku Organu zastihnout: „Generálko co je to mise Tie?,“ zeptal jsem se jí. „O tom se budeme bavit příští poradu. A teď běžte na pokoj,“ odpověděla mi. Když jsem se to nedozvěděl, šel jsem s Kekem a Anginem do jeho pokoje. Tam jsme si sedli s Anginem ke stolu a začali hrát hologramové šachy. „Angine, nevíš, co je to mise Tie?,“ zeptal jsem se ho. „Ne. Nic o tom nevím Bille,“ odpověděl. Věřil jsem mu, protože jsme si nikdy nelhali.


Po týdnu byla další porada. Když jsem přišel, tak tam už generálka Organa byla. Řekla: „Dnes se budeme bavit o misi Tie.“ Všichni kromě mě měli udivený výraz. „Ticho,“ řekla Generálka a začala mluvit. S Poem vymysleli plán, že ukradneme stíhačky Tie Prvního Řádu. Jeden z odboje začal křičet, že se zbláznili. „Ukradneme je proto, abychom měli plány jejich stíhaček, a budu vás učit pilotovat Tie,“ řekl Poe. Generálka Organa k tomu přidala, že se tato mise bude konat zítra. Takže s toho vyplynulo, že trénink se bude konat již dnes. Ještě dodala, že koho teď přečte, tak, ten bude v oddílu obránců, kteří jistí jednotku určenou ke krádeži stíhaček Tie. Ty, které nepřečte, budou řídit Tie. Řekla jména: C’aiThrenalli, Jaycris Tubbs, Bill Botsson, Chewbacca a Nien Nunb. Byl jsem rád, že přečetla mé jméno. Po poradě jsem šel na svůj pokoj. Asi po pěti minutách se v rozhlasu ozvalo, ať se ti, které četla, dostaví na hlavní můstek. Myslel jsem si, že mám volno, ale musel jsem tam jít. Když jsem se dostavil na můstek, generálka Organa řekla, že nás 5 bude bránit piloty z Odboje. Řekla nám pár věcí, co od nás očekává. Když skončila, rozhlasem si přivolala druhou skupinu lidí. Nám řekla, že můžeme jít na naše pokoje. Cestou na pokoj jsem Anginovi do vysílačky řekl, že jestli může, tak ať za mnou dojde na pokoj. Po 5 minutách na pokoji jsem slyšel zvonek aotevřel jsem dveře. Byl jsem rád, že za mou Angin přišel. „Nechceš si zahrát nějakou deskovou anebo počítačovou hru?“ zeptal jsem se ho. „Máš tu hru Master of the lightsbaer?“ zeptal se. „Ano mám. Chceš si zahrát?“ zeptal jsem se znovu. „Jasně,“ řekl a zahráli jsme si 3 kola. Pak jsme si zahráli počítačovou hru Spaceship simulator battle. Po chvílí se z rozhlasu ozvalo, že ti, které budou při misi Tie pilotovat stíhačky Tie, ať se dostaví do sektoru b6. To se nás netýkalo. Po hodině jsme se rozhodli, že si zahrajeme hologramovou hru Battle of the spaceship. Tak za další hodinu po několika kolech Battle of the spaceship jsem se zeptal: „Angine co budeš dělat při misi Tie?“ „Budu dohlížet, jestli odlétli a přilétli všechny stíhačky a ostatní lodě,“ odpověděl mi. Pak si Angin vzpomněl, že musí jít na můstek. Když odešel, tak jsem si začal číst knihu Bitvy ve vesmíru. Po chvíli čtení jsem se koukl na hodiny a zjistil jsem, že je 22:48. Rozhodl jsem se jít spát.


V 5 ráno mě vzbudil rozhlas, že se máme jít připravovat na misi Tie. Vstal jsem a ještě ospalý jsem musel jít do plánovací místnosti. Tam už byli už Poe Dameron, někteří piloti a generálka Ograna. Když jsem byl už celý probuzený, tak generálka Organa řekla, že za hodinu se bude konat mise Tie. Šel jsem zpátky do mého pokoje a tam si oblékl leteckou kombinézu, pak jsem šel zkontrolovat helmu, kontroly, podpory života, vysílačku a blaster. Šel jsem do našeho hangáru v9. Za chvíli se z hangárového rozhlasu ozvalo, že všichni obránci už mají pomalu vzlétat a ještě se ozvalo, že ti kteří budou krást Tie, tak ať jdou do připraveného modulu a nezapomenou si čip k ovládání kódu Prvního Řádu a nesmějí si ho zapomenut ani obránci, kdyby se něco stalo. Za chvíli jsme všichni vzlétli a blížili se k hvězdnému destruktoru. Z vysílačky se ozvalo, že do hangáru Prvního Řádu má nejdříve letět Millennium Falcon. Uposlechli jsme rozkaz a jako první letěl Millennium Falcon. Bylo vidět, že to tam Millennium Falcon skoro celé rozstřílel na kusy. Jako další jsme do hangáru letěli my a našli místo, kde může přistát modul, ve kterém bude druhá polovina pilotů. Najednou se objevila pěchota Prvního Řádu. Po několika minutách obrany, když už některé Tie s lidmi z Odboje vzlétly, se do mého x-wingu trefila střela. Kekemu se nic nestalo, zůstal totiž Na Ackbaru, protože nám generálka Organa řekla, že si droidy brát nemáme - právě kdyby se do nás trefila střela. Droidi se totiž obtížně spravují. Když jsem dopadl na zem, byl jsem rád, že se mi nic nestalo. Z ničeho nic ke mně přiběhl Poe a ptal se mě, jestli mi nic není. Odpověděl jsem mu, že naštěstí ne. Poe řekl, že odletíme ve stíhačce. Když jsme nastoupili, tak Poe si sedl na místo pilota a já na místo střelce. Po chvíli Poe řekl, že ztratil ovládač kódů (určený k tomu, abychom se rozpoznali se stíhačkami Prvího Řádu). Řekl jsem mu, že já ho mám, a tak jsem ho nalepil na strop stíhačky a zapnul ho. Za chvíli jsme vzlétli. Cestou na Ackbar jsem sestřelil 18 stíhaček Tie. Když jsme doletěli na Ackbar, tak jsem běžel za Anginem, abych zjistil, kolik se vrátilo lodí. Angin řekl, že na obrazovce viděl můj zničený x-wing. Ještě dodal, že mi dá do výroby nový x-wing. Hned po misi Tie byla porada. Tam generálka Organa řekla, že máme dohromady 23 stíhaček. 7 z toho byly Tie speciálních jednotek a 16 byly klasické Tie fightery. Generálka Organa řekla, že mise byla úspěšně splněna.                 

4 komentáře:

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...