úterý 5. prosince 2017

Deník vojíka Abc123 (část 3)

Když k nám droidi přišli zjistili jsme že je jich opravdu hodně začnou pálit, ale po chvíli střelby cítíme že do základny se začalo střílet z venátorů a základna se naklání a pomalu padá k zemi droidy jsme na chvíli přestali řešit a poté co jsme se rozkoukali tak jsme zjistili že padáme na planetu Jakku (v té době ještě zalesněná a zavodněná) nad kterou byla základna. Těsně před nárazem jsem zjistil že mě hrozně bolí pravá ruka. Najednou mě něco probudilo byl to asi menší výbuch. Podíval jsem se kolem sebe a vidím že i ostatní kloni se začali probouzet. Probudilo se nás jen pár zbylí kloni byli buď mrtví nebo těsně před umřením. A já jsem k tomu měl střelenou pravou ruku takže dnes bez pravé ruky. Droidi byli fuč a Pro nás bylo velmi obtížné se dostat z napůlzabořené základny do hlíny ven po asi půl hodině jsme se ven dostali. Byli jsme čtyři Uprostřed pustého lesa beze zbraní bez jídla a bez komlinků. "Tak půjdeme do nejbližšího města ne?" navrhl jsem. Po asi hodině chůze jedním směrem jsme narazili na vesnici nebo spíš polovesnici/polozákladnu separatistů. To jsme poznali podle všudy přítomných droidů. Rychle jsme se schovali a sledovali jsme droidy. Po chvíli jsme viděli přistát loď ze které vystoupil Generál Grievous. Řekli jsme si že se půjdeme na základnu poptat do jiné vesnice. Sundali jsme si brnění a oblékli do jiných šatů aby nás droidi nepoznali. Od obyvatel jiné vesnice jsme se dozvěděli že separatisté zde nad planetou vyrábí nějákou superzbraň Nabourali jsme se do terminálu na komunikaci a zjistili jsme že Grievous tu super zbraň staví za Dookuovými zády a v tu se za námi ozvalo "Ruce vzhůru" byli to droidi naštěstí jenom dva a tak po ani ne 10ti vteřinách leželi na zemi a my jsme rychle utíkali do lesa 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...