středa 15. listopadu 2017

[Povídka] V bílém plastoidu 1.část

Zdravím čtenáře mého díla. Chtěl by jsem se vám představit. Jmenuji se Lukeo Glod, i když po té co jsem vyměnil svůj život za Impérium už mi nikdo neřekne jinak než "FN 59-80".
Všechno začalo tak dávno. Už si to ani nepamatuji. Byl den před mými patnáctými narozeninami, nemohl jsem se dočkat až mi bude patnáct let. Nevím co mě to v ten čas bralo ale chtěl jsem vstoupit do Galaktického Impéria. Větší chybu jsem udělat nemohl, když se tak zpětně ohlédnu. Lepší možnost však ani nebyla. Je jedno jestli zemřu zde na Alderaanu, až sem přiletí Impérium a nebo jestli zemřu někde jinde. Naše planeta měla docela štěstí. Impérium se jí zatím vyhýbalo ale na jak dlouho? To si netroufl nikdo říct. Každý se i přes svojí značnou moc bál o svůj život. Každý věděl co je doopravdy Impérium.



Doufám že tyhle zápisky nikdo nenajde, nebo půjdu rovnou na popravu. Vraťme se zpět do mého mládí. Když jsem dovršil patnácti let, měl jsem jasno kam půjdu, do Impéria. Otec i matka mě nechtěli pustit a popravdě se jim ani nedivím. Já byl však jiného názoru. Když otec i s matkou usnuli, vkradl jsem se k otci do pracovny, zkopíroval podpis jeho, tak i matky na přihlášku do "Akademie Galaktického Impéria". Ještě jsem chvíli váhal zda opravdu jít a nebo ne ale moje mladická nerozvážnost promluvila za mě. Rychle jsem šel do našeho malého hangáru a ukradl otci loď. Opět jsem chvíli váhal a opět jsem za sebe nechal mluvit někoho jiného, někoho kdo už ve mně dávno není. Nastartoval jsem loď, trochu se vznesl a vypálil z hangáru jako střela z blasteru, "E 11". Naposledy jsem se podíval na můj domov a tam jsem to viděl. Otce s matkou v okně. Na tu dálku jsem nedokázal poznat jejich emoce, ale něco mi říkalo že plakali. To bylo naposledy co jsem spatřil alespoň jejich rozmazané tváře...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...