sobota 4. listopadu 2017

Cesta Jediho 2 část: První velká bitva


Jednoho dne mi přidělili jako mistra Ki-Adi-Mundiho. Odtoho dne  jsme se s Anakinem skoro neviděli. První mise s mým novým mistrem byla na planetě Christophsis. Byla obklopena armádou droidů. Byli tam s náma ještě  mistr Windu a Kit Fisto ze svým učedníkem. Pomáhali nám i obyvatelé a armáda planety. Ničily jsme droidy po tisících. Nakonec se tam ukázal i Hrabě Dooku a já a můj mistr jsme se sním museli utkat. Používal formu boje Makashi proti kterému jsem
 byl připraven protože jsem si vymyslel vlastní formu boje jménem Sarsa. Dooku vytasil svůj světelný meč ze zvláštním držadlem. Docela jsem se ho bál. Hned se proti mému mistrovi rozeběhnul a použil několik rázných útoků. Bylo vidět že si mě skoro nevšímá. Pak Ki-Adi-Mundiho odhodil a následně na něj použil blesky. Začal souboj se mnou. Dooku byl překvapen jak se jeho útokům bránil, když jsem útočil tak zase mými rychlými pohyby. Pak skončila všechna sranda Dooku mě odhodil pomocí blesků. Pak přiběhl mistr Jediové. Nakonec Dooku byl nucen utéct na Geonosis. Přiletěli jsme na křižník. Pak jsme si pustitly zprávu na které bylo řečeno  že jsme museli letět na Geonosis pomoc ostatním jedium. Když jsme přiletěli museli jsme splynout z okolím. Pak začala bitva v aréně. Potom přiletěl mistr Yoda z Klony. Všude lítaly střely, všude samé vojska prostě to nepřehledné. Obi-Wan a Anakin pronásledovali Hraběte Dooku. Já a můj mistr s ostatními jidii jsme se přesunuli na další část planety kde jsme zničily další tisíce droidů. Poté  jsme letěli za Anakinem a Obi-Wanem. Když jsme dorazily byl na místě mistr Yoda a zraněný Obi-Wan s Anakinem. Dooku tam už nebyl. Poté jsme letěli na Coruscant. Všem bylo jasné že začali Klonové Války.   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...