sobota 4. listopadu 2017

Cesta Jediho: Začátek

Zdravím jmenuji se Adass Akbu a jsem jedi a tohle je můj příběh. Narodil jsem se na Alderaanu, rodiče byli obchodníci. Jednou když jsme byli ve nějakém městě, prohlížel si mě nějaký divný pán. Měl nějaký zvláštní oblek nikdy jsem ho neviděl. Když si toho rodiče všimli hned jsme šli do motelu kde jsme přespávali. Když jsem se zítra probudil byl jsem na Coruscantu a nic jsem si nepamatoval. Ten pán co se na mě tehdy díval mi všechno vysvětlil. Prý že je jedi a řekl mi že mám v buňkách velkou hladinu midichlorianů a že mě vycvičí na jediho. Zjistil jsem že se jmenuje Ki-Adi-Mundi. Nejdřív jsem trénoval s mistrem Yodou jako každý kluk. Zpočátku to bylo těžké ale potom to bylo lehčí. Později jsem se skamarádil s klukem který se jmenoval Anakin Skywalker.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...