sobota 18. listopadu 2017

Star Wars: Cesta na Vrchol část 2.

Další den ráno.


Vzbudil mě předem nastavený budík. Zvedl jsem se a zívl. Bylo přesně 8:00 Corusantského času. Oblékl jsem se, vyšel z pokoje a šel na hodinu. "Hah. tak co to dneska bude?" Zeptal jsem se sám sebe když jsem přišel do učební místnosti.
studenti si ani nestačili najít svá místa když se na hodinách objevilo 8:15 a ze dveří vyšel vrchní instruktor. Všichni si stoupli a byli v pozoru. Nikdo se ani neopovážil hýknout. "Studenti, sednout.!" Řekl přísným hlasem a všichni jsme se posadily. "Dnes mi bylo z důvodu nadcházejících zkoušek nařízeno udělat takový malý test." Řekl a zákeřně se podíval přímo na mě. Jeho tvář byla kamenná a však z jeho očí bylo znát že se škodolibě směje. Snažil jsem se jeho pohled přehlížet a dopisoval jsem si poznámky a nové typy strategií co mě napadly. Pak V. Instruktor pokračoval: "V dnešním testu se rozdělíme na dvě skupiny. Ta jedna která vyhraje, bude mít zajištěno že se o jejich schopnostech dozví vrchní velení. A však ta která prohraje bude zahanbena, a zesměšněna jako ta nejhorší a samozřejmě se o tom též dozví vrchní velení." Řekl přísně a taktně. 
Poté nás rozdělil. Celá třída 40 žáků se rozdělila na dvě a ty dvě skupiny na čtyři podskupiny. Z každé skupinky si 10 žáků sedlo k jednomu stolu  a začala bitva. Jedna strana hrála za Impérium a ta druhá za fiktivní Rebely. Ironicky byla právě Rebelská strana o mnoho znevýhodněna a v té samé jsem byl i já. U pultů jsme se střídali po fázích. Imperiální strana vyhrávala jednu bitvu za druhou a však stále se jím nedařilo nás dostat. Nakonec po všech deseti jsem k pultu usedl já. "Jste připravení na krutou porážku?" Zeptal jsem mě ten co zasedal za Imperiální stranu. Byl to bělovlasý kadet z bohaté rodiny. "Bývalý senátorův synáček si myslí že je nejlepší jo? Tak se ukaž!" "Začněte!" Rozkázal instruktor. Pro mě osudová bitva započala:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přítomnost

"Dostali jsme vaši zprávu a vaší kapitulaci přijímáme a však též mám jednu podmínku." Pak nastalo chvíli ticho. "Chceme vás, budete představen před soud za vaše zločiny." Kousl jsem se do rtu a pravil: "Vaše slovo na to že je necháte jít. A já vám dám své slovo na to že se vám vydám." "Proč bychom vám měli věřit? Jste imperiální důstojník." "Máte mé slovo jako kapitána." Řekl jsem a ukončil hovor. "Kapitáne." Řekl můj pobočník a hleděl mi zpříma do očí. "Vyhlaste to i zbytku posádky, ať se všichni beze zbytku a neozbrojení vydají do únikových modulů." "A co vy pane?" Zeptal se důstojník od zbraňových systémů. "Já teď půjdu do své kajuty. Až bude vše hotovo, přijďte mi to vše oznámit a pak se též opusťte loď, pobočníku." Řekl jsem, otočil se na místě a vyšel ze dveří. Po chodbách lodi běhali lidé co se připravovali na opuštění lodi. Já jsem jimi jen pomalu šel a cestou hladil zdi mého křižníku. "Sloužil jsi mi výborně." Řekl jsem když jsem došel ke své kajutě. Vešel jsem dovnitř a sedl si za stůl. Na něj jsem položil svůj blaster i se všemi příčkami a odznakem flotily. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...