středa 22. listopadu 2017

Star Wars: Cesta na vrchol část 4.

Hlavní povstalecká základna den po bitvě o Endor

Loď zastavila na oběžné dráze. "Jsme na místě admirále." Řekl důstojník . "Dobře. sestupte na přistávací plochu." Nařídil Ackbar a celá loď se snesla na zem. Když jsme přistáli tak jsem ucítil tvrdý náraz. "Konečně jsme přistáli. Kdo je u všech sithů učil přistávat!" Zanadával jsem si pro sebe potichu. "Jdeme admirále." Řekl admirál a vyvedl mě ven z lodi. Tam si mě převzala před lodí už plně ozbrojená stráž. "Pojďte s námi kapitáne. Velitelka čeká." Řekl jejich velící důstojník a dovedl mě dovnitř do velkého podzemního bunkru. Až jsem se divil jak málo lodí měli v hangáru. "To jste nás porazily pouze s takovým málem?" "Ne, ostatní padli nebo ještě bojují." Jeho odpovědi jsem se jen lehce pousmál. "Něco je tu k smíchu?" Zeptal se důstojník a otočil se na mě. V očích mu žhnuli
ohníčky vzteku. "Další důvod proč jsem s vámi vždy opovrhoval. Nikdy jste do toho nešli s plnou silou. Vždy jste měli nějaký plán útěku." Důstojník si odkašlal, otočil se a šli jsme dál. Vešli jsme do chodby a když jsme jí prošly tak tam byla obrovská místnost s pultem. Za nim seděli tři postavy. Jednu jsem poznal hned. Mon Mothma, nejhledanější osoba v Impériu. Tím dalším byl Admirál Ackbar a ten další byl dle odhadu asi vrchní velitel armády. Odhadoval jsem to dle uniformy.

"Kapitáne Lowatchi, předstupte před tribunál." Uposlechl jsem, sedl jsem si na židli. Sundali mi pouta a kolem mě se objevil neprostupný štít. Slova se ujala Mon Mothma: "Jste Imperiální kapitán Lowatchi?" "Ano, madam." "Jste obviněn z válečných zločinů na kterých jste se podílel spolu s ostatními členy Imperiální flotily." "Jaké zločiny?" "Zničení planety Alderaan první hvězdou smrti, zabití přes dvou miliard životů, otroctví a spoustu dalšího." "Proti tomu se odvolávám." "Takže říkáte že jste ničeho z toho nebyl součástí?" "O tom že bude zničena planeta Alderaan jsem nevěděl, těch životů je mi líto, otroctví jsem nepodporoval, pouze jsem plnil rozkazy." "Uvědomujete jsi že to co tu říkáte má velkou váhu?" "Ano." "V tom případě...."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O několik let dříve po vychození základního výcviku a nastoupení na akademii

"Tak jsem tady." Řekl jsem když jsem vyšel z raketoplánu. "Stálo to hodně úsilí ale nakonec se to podařilo." Protáhl jsem se a promnul si oči. Vzal jsem si kufr a šel rovnou na pokoje. Našel jsem ten svůj a vešel dovnitř. Pokoj číslo 23.30.251. Sedl jsem si na postel a vybalil jsi. Pak ke mě přišel droid. "Máte to tu vyplnit." Řekl robotickým hlasem a podal mi tablet. "Děkuji." Převzal jsem to. Byl to dopis ve kterém byly všechny testy na 5 let dopředu. "Hah. To jste nemusel." Řekl jsem a zamyslel se nad Wilhulf Tarinem. Tu jsem si všiml dopisu. Otevřel jsem jej.

"Kadete Lowatchi. Dovolil jsem vám zde studovat ale podmínkou je že budete tím nejlepším. A však nebudete to zde mít tak jednoduchý. Krom toho zde budete mít i rivala. Je ve vaší třídě a myslím že s vašimi s vašimi schopnostmi jej lehce rozpoznáte.

                                                                                                        Přeji hodně úspěchu. Wilhulf Tarkin.
To s tím úspěchem mi znělo spíš jako sarkazmus.

























Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...