pátek 20. října 2017

(povídka)Konečná hodina (2.Kapitola)


Celou dobu okolo mne chodili nějaké postavy a řešili spolu něco. Najednou mě vzali dvě z tich postav můj světelný meč stále ležel někde tam. Znovu jsem potom padnul do bezvědomý.  

"Vstávej už tu spíš minimálně dva týdny, máš štěstí že si ten pád přežil hodně lidí před tebou to nezvládlo." Hovořil ke mne nějaký Twi'lek." Kde to jsem jediné co jsi pamatuji je jak mne shazují? Jsi mezi těmi kteří ten útok přežili moc nás není ale aspoň někdo. Popravdě už plánujeme atentát na vůdce těchto útoků přidáš se potřebujeme každého schopného vojáka?" Nebylo moc těžké rozhodnout se on mě málem zabil ale bude to velmi těžké a budeme muset zabít i ostatní výše postavené a budu muset krýt to že jsem kdy byl sith." Tak co jdeš do toho? Ano."

"Vítej ve zbrojnici, už jsi někdy držel zbraň? Ano ale nejsem v tom žádný mistr. Tak si tě vyzkoušíme tady máš blaster a ukaž." Nadechl jsem se a zamířil jeden výstřel pod druhém tento zvuk nenávidím ale musel jsem to vydržet." Úžasné všechny cíle jsi zasáhl přímo do středu, teď zkusme vyší kalibr tady máš odstřelovací pušku lehni si na tamten znak a ukaž se." Přemístil jsem se na značku a začal jsem střílet, pomalu jsem jsi na ten zvuk zvykal." To je úžasné ty se nám sem budeš hodit si tady nejlepší střelec, povedeš asasinační tým na zneškodnění cílů.

"Vítej tady máme lidi který velí různým týmům a četám a celý to tu vedu já, jmenuji se Daru'ones a jaké je vůbec tvé jméno? Já jsem Yedishuk jsem rád že se k vám můžu přidat a získat spět naší zem a k tomu se pomstít. Můžete jít já tady zadám ještě misi a uvidíme se na pokoji. Tak jo tvoje první mise bude zjistit Informace o generálovi Veersovi na Coruscantu vede výrobu všech válečných strojů, pokud budeš schopen tak ho zabij.Ano pane." Odvětil jsem a šel jsem se vyzbrojit.

Další den jsem už byl na vrchních patrech Coruscantu, kde byli imperiální továrny, měl jsem strašné štěstí hned po hodině se v jedné továrně objevil můj cíl zbytek dne jsem Veerse jen sledoval. Zjistil jsem celkem zajímavé informace třebaže si rád užívá odpolední spánek, šikanuje otroky a prohlíží si továrny. V noci jsem se schoval do temné uličky a pomalu usnul." Pane, pane můžete mi pomoci honí mne jeden imperiál." Probudil mě chlapecký hlas, byl stoprocentně vyděšený tak jsem mu ukázal ať se schová dál do uličky. Po chvíli přišel imperiální voják a začal se mne tázat." Neviděl jste tu projít takového malého kluka? Ne. Nechte mě projít dál do této uličky mohl tu proběhnout když jste spal. Říkám vám nikdo tu není, tak odejděte pryč! Já vám nechci ublížit ale jestli mně nepustíte tak budu muset. Nikdo tam není! Hnusnej hajzle." Řekl a vytáhnul elektrickou tyč a plánoval mně uspat. Naštval jsem se a začal jsem ho škrtit, bylo vidět že si přeje milost a že by nic z toho neřekl ale ve mne, bylo stále něco ze sitha tak jsem ho zabil. Kluk to celé sledoval a pomalu ode mě odcházel, bál se mě." Neboj sem proti impérium málem mě zabili ale stále mě cvičili jako sitha. Tady vezmi si." Natáhl jsem ruku v které bylo pár kreditů a nějaké jídlo. Chlapec si ho vzal a odběhl domů. Počkal jsem až zmizí z dohledu a začal jsem plánovat útok na Veerse.

Můj plán spočíval v tom že ve chvíli když si Veers bude dávat svůj oblíbený šlofíček tak ho z protější budovy odstřelím. Už se blížila ta chvíle mířil jsem mu přímo na lebku ale najednou do jeho pokoje někdo vtrhl a začal tam krást nemohl jsem vystřelit byl to totiž nějaký kadet takže by tu vraždu nahlásil a hlavně spustil by alarm. Tak sem čekal hodinu po které zloděj odešel vystřelil jsem ale Veers měl strašné štěstí protože sem minul jeho hlavu a strefil jsem lampu hned vedle něj. Probudil se spustil alarm a začalo to rychle jsem skočil do jeho pokoje a začal jsem na něj sesílat blesky poté co byl stoprocentně mrtev sem to tam prohledal a našel jsem svůj světelný meč nevím jak se tam dostal ale v tu chvíli sem to neřešil. Někdo si mne všiml ze střechy na které sem před tím byl. Skočil jsem mezi schody a spadl skoro až dolu. Běžel jsem varovat povstalce a utíkal jsem s nimi k lodi. Za námi se objevil znovu Darth Malgus a začal vraždit pomalu všechny. Zrychlil jsem a to mi zachránilo život vběhl jsem do osobní lodi nějakého sitského lorda. Uměl jsem ji ovládat tak sem vzlítl vyhnul se dosti nepřátelských střel a nastavil kurz na nějakou planetu. Světla se okolo mně protáhla do dlouhých čar, letěl jsem hyper pohonem. Zastavil jsem na nějaké planetě, přistál jsem a vystoupil." Tython tady začne můj nový život"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...