pátek 20. října 2017

Poslední dech

Jmenuji se Lankron už nemůžu dál utíkám a už mi síla nestačí potřebuji odpočinek. Lovci vedení sithem jsi nedají pokoj dokud nebudu mrtvý. Vidím jeskyni schovám se v ní . Vypadá to že jsi mě nevšimly ale zůstat tady nemůžu dřív nebo později by mě určitě našli. Zůstal jsem sám moji rodinu zabily lovci. Není to ani chvíle co mi umřela moje mladší sestra v náruči. Na planetě Bogden to nikdy nebylo nějak skvělý ale teď zažíváme muka potom co půlka naší kultury začaly zabíjet a zotročovat lovci a sithi. Někdo je u jeskyně cítím narušení síly jeto on sith jménem Trydur. Je to tady dojde na boj nevyhnu se tomu. Vytáhnul svůj laserový meč a potom byla řada na mě sáhnul jsem si pro ten  svůj a začalo to. Naše meče se střetli a začal boj je silnější vím to že mám malou šanci na výhru. Při jedné chvíli našel volné místo a jeho meč mě projel kolem ramena a udělal mi vypálenou památku na něj od té chvíli jsem si byl ještě víc nejistý. Naše pohledy se právě teď střetli koukali jsme na sebe. Udělal jsem jeden rychlý pohyb a pak se mi naskytla příležitost a zasadil jsem rozhodující úder. Při proražení jeho těla mým mečem bylo hrobové ticho. Viděl jsem jak se z jeho očí pomalu vytrácel život. Byl čas opustit jeskyni věděl jsem že není konec. Utíkal jsem mezi lesy v dálce jsem slyšel výstřely a křiky lidí. Neohlížel jsem se.

Další den jsem se vrátil do vesnice vehnalo mi to slzy do očí nevěděl jsem co dělat. Mám tady zůstat nebo jít dál. Chvíli jsem tam jen tak stál a potom jsem se rozhodl půjdu dál. Není moc daleko a mám možnost dostat se tam dřív než lovci když to vezmu přes starý průsmyk jeto nebezpečnější ale rychlejší doufám že to nenapadlo nikoho z lovců. Jsem tady u průsmyku jsou tady stopy po vznášedlech musím začít utíkat. Už jsem v polovině průsmyku. Moje síla je zase v nepořádku. Mám stejný pocit jako v jeskyni určitě tady nebudou jenom lovci. Aááá panebože moje noha trefili mě už nemám žádnou šanci to stihnout do vesnice. Slyším za sebou kroky to je můj konec. Sebral jsem veškerou sílu a odhodil ho. Kulhal jsem pryč chvíli mu trvalo než se zvednul mezitím jsem už měl svůj meč v ruce. Skusil po mě vystřelit zblokoval jsem mu všechny výstřely jedna odražená střela ho trefila do těla a spadnul na na zem potom nebylo těžký ho dorazit. Vydal jsem se dál průsmykem když jsem dorazil do vesnice lovci tam nebyly asi to nevzaly přes průsmyk.

 Ve vesnici jsem se chvíli rozhlížel až jsem uviděl pár lidí s blasterama. Přišel jsem k nim a zeptal a začal jsem jim vykládat o blížících se lovcích. Začali shromažďovat lidi z jejich oddílu přisunuly se několik lovců a mezi nima jeden sith myslím že mě celou dobu sledoval to asi bylo to narušení síly. Měli převahu ale horší palební pozici. Pomalu jsem vyrazil mezi k mířícímu sithovi který upínal svůj pohled na mně. Oba dva jsme vytáhli své laserové meče. První rána byla velmi silná a rozhodně ji ode mě nečekal. Další úder byl mířený na jeho ruce podařilo se mi odseknout jeho ruku i s mečem, Zařval bolestí chtěl jsem ukončit jeho trápení ale zničeho nic se na mně spustila palba od všech lovců. Při utíkání se jim povedlo zasáhnout generátor ten explodoval a omráčil mě.

Následující den jsem se probral v něčí chýši. Najednou otevřel dveře neznámý člověk vypadal mladě. Když přistoupil blíž začal jsem se ho vyptávat jak to dopadlo. Řekl mi že po poražení sitha se věčina stáhla. Podařilo se jim vesnici ubránit aspoň to mě potěšilo. Řekl mi že jsi všimnul že jsem jedi ptal se kde jsem se to mohl naučit řekl jsem mu že můj táta byl jedi ale jednou se zřítila nákladní loď na které byl a zůstal tady. Matku potkal když sháněl pomoc ale řád ho považuje asi až dodnes za mrtvého nikdy neposlal zprávu že žije. Takže se asi řád smířil s tím že je mrtvý. Celý den sem sháněl věci na výpravu ten muž mi nabídl jeho vznášelo řekl že se bez něj obejde. K večeru jsem vyrazil a přemýšlel jsem proč mě ten člověk odtáhl mohl jsi přece myslet že jsem mrtvý. Při svém vnímání jsem si nevšiml světel za mnou. Ale nééé zase ti lovci snažil jsem se co nejvíc zrychlit. Pomalu mě doháněly a potom sem si uvědomil že je přede mnou nějaké město. Vrátil jsem teda zpátky rychlost na normální. A v klidu jsem dojel do města. Vystoupil jsem ze vznášedla a přemýšlel kde bych mohl strávit noc. Nakonec jsem se rozhodl strávit noc ve vznášedle.

Ráno mě vzbudila jaký si muž a ptal se mě jestli umím zacházet ze zbraní. Odpověděl jsem že ano. Že pár jeho lidí jsou mrtví protože u včerejší bitvy u východního zálivu došlo k boji. Zeptal jsem se ho kam bychom letěli na planetu Ansion. Ptal jsem se jestli se musím vrátit. Řekl že nemusím. Na Ansion je poměrně velké město odtamtud mám šanci dostat se dál každopádně vezmu jsi všechny věci a půjdu na loď. Na lodi jsme museli naskládat pár nákladů. Potom sem si našel poklidné místo kousek od nákladového prostoru lodi. Přemýšlel jsem kam se s Ansionu vydám.   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...