neděle 1. října 2017

(povídka)Konečná hodina (1.Kapitola)

Jmenuji se Yedishuk a jsem Zabrak a sith.
Dnes vám povím můj nejhorší zážitek při kterém jsem málem
 přišel o život a dozvěděl jsem se hrůznou pravdu o Impériu.


Byl jsem na tý lodi jako jediný sith, naše loď to měla lehký celkově na orbitě neprobýhali žádné velké boje všichni oslavovali jediný já sem se divil že ten souboj byl příliš lehký."Juchů, jééj, jóóóó Coruscant je náš můžeme slavit. 
Najednou velkoadmirál promluvil "za to to dostanete všichni povýšení."Ale to co se stalo nikdo doopravdy nečekal."

 

Po celé lodi se rozezníval alarm , máme tu narušitele."Na co tu ještě čekáš běž do hangáru si sith budeme tě potřebovat. Ano velkoadmirále hned tam budu. Dostaly se už ke strojovně musíme je zastavit."Bylo jich tam minimálně padesát a nás jen pět. Jak prorazíme jejich forma......  z mích hlubokých myšlenek mě probudil až křik jednoho vojáka"utíkejte letí sem granát. Přežily jsme to ale generátory byli zničené , to mne naštvalo polovinu jejich skupiny jsem zabil sám ostatní  rozstříleli zbytek. Podali jsem hlášení , bylo to zlé ne jenom že jsme přišli o energii ale padali jsme na Coruscant který jsme právě dobyli. Jediná pozitivní věc byla ta že republiková armáda zmizela. Měli jsme jedinou hodinu na vyřešení této situace jinak tu všichni zemřeme a s námi miliony nevinných lidí.

"Jaký jsou ztráty? To tě nemusí zajímat. Buď zticha" zařval jsem na velkoadmirála a můj meč projel jeho hrdlem. Všichni najednou ztichly a začaly mne poslouchat."Opakuji jaký jsou ztráty? Polovina posádky je mrtvá pane!" Ten který to zařval byl vážně vyděšen."Jaký máme možnosti? No hlavně musíme informovat Coruscant ale nemáme energii. Co záložní baterie? Ty už využíváme na generátory umělé gravitace a na podporu života. Kolik máme únikových modulů? Jeden pane. Ty jo ty vzadu poletíš na Coruscant , vyhledej Darth Malguse a řekni mu ať mně kontaktuje. Ano pane."


"Yedishuku co potřebujete? Pane zaútočili na nás republikáni zničili nám generátory jsme bez energie spadneme na Coruscant co máme dělat? Nasměrujeme vás na místo kde nikdo nebude. Ale ten pád nikdo na palubě nemůže přežít pane. No a co to mne nezajímá. Takže nás tu všechny necháte zemřít! Ano a jen tak pro informaci váš malý vojáček je už mrtvý." Dořekl a ukázal jeho hlavu všichni jsme byli zaskočení a zděšení zároveň. Se vztekem jsem rozmáčknul holocomunicátor a obraz Darth Malguse zmizel. Rozhod jsem se že promluvím k posádce aby se nebály a uklidnily se" nebojte se všichni se odsud vrátíme za svými rodinami, přáteli nebo lidmi které máme rádi. Nikdo tu dnes nezemře to vám slibuji jako člen této posádky a ne jako sith." Všichni mě začaly poslouchat a já jsem začal rozdávat rozkazy" zjistěte stav lodi! Pokuste se upravit generátory a hlavně vypočítat místo kam dopadneme. Ano pane" zařvala celá posádka najednou a rozutekla se plnit rozkazy.


"Pane zbraňové systémy fungují, scanovacý zařízení fungují, generátory opraveny ale motory jsou úplně zničeny nemůžeme se hnout. Víme aspoň kam padáme? Ano padáme na největší budovu na Coruscantu. Proveďte scan forem života v té budově? Pane ta budova je plná lidí co budeme dělat? Vystřelte výhružné střely okolo té budovy chvílí počkáte a pak srovnáte tu budovu se zemí. Ano provedu." Začaly se ozývat zvuky blasteru a všichni jsme věděly že děláme špatnou věc kterou jsme musely udělat. Najednou ten zvuk utichl" hotovo pane. Někdo se s námi chce spojit. Spojte nás jen tak ať mi vidíme jeho. Provedu pane. Ahoj Yedishuku nemá to cenu stejně tam všichni zemřete. To si nemyslím Malgusi. Jen tak abyste věděli ti lidé v tom hotelu už byli mrtvý zabili jsme je, ty který jste chtěli vyhnat byli naši vojáci a vy jste je zabili. Odpojte ho. Ano pane."


"Posádko připravte se na vstup do atmosféry." Okolo celé lodi začaly šlehat plameny a začala se třást. Dva vojáci to nezvládli a omdleli, měl jsem pocit jako by mi praskla hlava. Nakonec to přestalo a všichni jsme viděli jak celá planeta hoří, polovina budov leží na zemi všude jsou mrtvoly a my padáme přímo do centra města." Co to sakra? Tohle Impérium fakt přehnalo. Darth Malgus vás znova chce. Spojte mně s nim. No co je zase? Jenom vám oznamuji že u místa pádu na vás čekají už vojáci a jestli objeví někoho živého tak ho zabijí, vaše mrtvoly ale pohřbíme důstojně a řekneme že jste umřeli za Impérium."


"Posádko připravte se na kontakt se zemí. Rádi jsme s vámi sloužily pane vy jste správný člověk." Všichni jsme se připravily na kontakt se zemí. Najednou bylo vidět jak se začátek lodi prolamuje poté jsme všichni omdlely. Probudil mně až alarm okolo jsem viděl celou posádku stoprocentně mrtvou. Naštval jsem se vyběhl z lodi a pomalu jsem sekal jednoho vojáka po druhém najednou mě střelily do zad ale mně to nezastavilo dál jsem je zabíjel pak mně někdo praštil pažbou blasteru a já omdlel. Probudil mně až hlas Darth Malguse" Ahoj tak přeci si to přežil ale jako jediný." Já sem na něj plivnul a zavřel jsem oči. On mě nakonec skopnul dolu odněkud jediný co jsem věděl bylo že padám dolu. Dopadl jsem ale pád jsem přežil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...