sobota 23. září 2017

[Povídka] Písečná bouře - část 1.


Říkají mi Kork. Jsem vojákem Republiky, konkrétně 327. hvězdného sboru a členem jednotky Charger. Dnes jsme dostali za úkol postarat se o separatisty, kteří napadli planetu Tatooine. Nevím co se na té planetě stane, ale myslím, že se nevrátíme všichni.








Náš Venator vystoupil z hyperprostoru a já jsem okamžitě sebral svou útočnou pušku a běžel jsem se ohlásit u kapitána. Podle jeho reakcí jsem byl připraven na výbornou a mohl jsem se vydat k našim LAAT. Zařadil jsem se mezi členy naší jednotky. Fix, klon který se zařadil za mě si sundal přilbu, nahnul se ke mě a chtěl mi něco říct, předpokládám že další vtip na moji jizvu v koutku úst. Když v tom ho zarazil seržant Mernol, Fix si nasadil přilbu a pořádně se zařadil. Vtipálek jeden. Mernol vydal rozkaz a my jsme téměř všichni najednou nastoupili na palubu nově přichystané výsadkové lodi. Cítil jsem jak jsme se odlepili od země, a jak pomalu, ale jistě opouštíme hangár.

˝Pozor!˝ Zakřičel někdo za mnou. ˝Co se děje?˝ zeptal jsem se tak nějak aby to slyšeli všichni. ˝Musíme prorazit blokádu.˝ ozval se pilot. Ne, že by pro mě byla blokáda něco nového, ale myslel jsem, že už bude proražena a my budeme mít volný průlet. Příště už nesmím usnout na brífinku a jestli se to ještě někdy stane tak se nesmím ptát Fixe co se dělo. Já ho za ty jeho vtipy snad sám zastřelím. Ozval se další výbuch, tentokrát u pravého křídla. Následoval úhybný manévr a další dva výbuchy. Letěli jsme dál, takže bych řekl, že nás nic nezasáhlo. Pilot vydal rozkaz k výstřelu a výbuch se tentokrát ozval někde před námi. Naklonili jsme se doprava a pilot nám řekl tři slova, za které jsem byl v této chvíli opravdu vděčný: ˝Jsme za Munificentem.˝ Teď už nás čekalo jen pár menších stíhaček, ale když za námi byly čtyři Venatory a Y-Wingy, které pravě vyletěli rozdrtit Munificent, okolo kterého jsme proletěli, neměli jsme se moc čeho bát.

˝Jsme v atmosféře.˝ zahlásil pilot a já štěstím bez sebe jsem si ještě jednou začal kontrolovat zbraň. Letěli jsme ještě dalších pár minut, když v tom jsme začali zpomalovat. Otevřely se výsadkové dveře a tak se nám naskytl pohled na to co se děje tam dole. Uviděli jsme dvě výsadkové lodě jak pravě přistávají a vyskakující vojáky, kteří se vrhají do boje. Seržant Mernol se podíval na bojiště a přikázal, aby piloti přistáli ještě o kousek dál. V dáli jsem zahlédl LAAT letící se členy jednotky Chip. ˝Veliteli koukejte!˝ poukázal jsem na letící loď a velitel se podíval směrem jakým jsem ukázal. ˝Pilote, leť blíž k lodi nalevo.˝ zavolal Mernol do vysílačky a stroj se okamžitě začal naklánět do leva.

Vedle jednotky Chip jsme letěli ještě dalších sedm minut, než jsme se konečně dostali k nepřátelské linii. Začali jsme zpomalovat a Fix společně s Firesem začali střílet a pročišťovat přistávací plochu. Ze země se ale najednou vynořilo obří chapadlo, obejmulo levé křídlo výsadkové lodi s jednotkou Chip a stáhlo je k zemi. ˝Co to bylo?˝zeptal jsem se poněkud vystrašeně. ˝To byl Sarlacc.˝ řekl Load, voják který stál nejvíc vzadu. O Sarlaccovi jsem slyšel vyprávět generála Skywalkera, ale myslel jsem si, že je to jen výmysl.

Přistáli jsme a já si konečně v klidu mohl prohlédnout colou naši jednotku. Byl tam Fix, Load, Fires, Jet a Pack, vedle nich Thermal pak Greens, Čtyřista Šestka a včele všech stál Mernol. ˝Jdeme hoši!˝ zavelel seržant a všichni jme se vydali za ním. Přišly k nám rozkazy ochránit komunikační zařízení než přiletí technici. Jet a Pack vyletěli se svými jetpacky nad nás a kryli nás palbou. Společně jsme se prostříleli až ke komunikačnímu zařízení a teď zbývalo jenom udržet dobyté území. Za celou akci jsem stihl sestřelit už šest bitevních droidů a dva super bitevní droidy. Z úvah mě vytrhl až Thermal, který ukazoval na dvě droideky mířící směrem k nám. Toho se okamžitě ujal Load a s rotačním kulometem se pokoušel zastavit to koulící se železo. Jedna droideka dostala takovou dávku plasmy, že už to jen tak nerozchodí, ale ta druhá pořád blíž a blíž k nám se ladně vyhýbala všem Loadovým výstřelům. Chtěli jsme ho podpořit palbou, ale z druhé strany na nás zaútočili droidi.

2 komentáře:

  1. Vypadá to nadějně... Nenašel jsem žádné pravopisné chyby (na rozdíl od většiny povídek) a těším se na další díl. Jen tak dál... :)

    OdpovědětVymazat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...