čtvrtek 13. července 2017

[Povídka] Bounty Hunters from the underworld #2 Obeta a Pochibnosti


„Odíďte!“ zakričal veliteľ a začal strieľať po droidoch. „Povedal som odíďte“! zakričal ešte raz a teraz s nahnevaným výrazom  „Nie, nemôžeme vás tu nechať, veliteľ !“ zakričal som a začal som strieľať po drojdoch. „Senátor je dôležitejší než ja, dostaňte ho do nory a predvolajte ho výsluch,“ zakričal a vzápätí na drojdov hodil termálny detonátor a stratil sa v dyme výbuchu. „Bežte !“ zakričal som na skupinu a  Xero  vzal senátora na plecia. Začali sme bežať po preplnenej uličke zábavnej štvrte. Okolo mňa preletela salva elektrických výbojov z blastrovej pištole SS-410. Tu zabočte !“ skríkol som, keď som pred nami uvidel policajných drojdov, ktorý bezcitne na stranu odstrkávali nevinných ľudí. „Nestrieľajte!“ upozornil som skupinu, keď som videl, že sa začali pripravovať na opetovnú paľbu. „Ako to, že nás zase našli ?“ opýtal som sa so zmeteným výrazom Xera. Xero sa zamračil a očami si prezrel senátorové bezvládne telo potom strčil ruku do vrecka na jeho koženom luxusnom rúchu, a vytiahol malý príručný dataped ktorý vykazoval známky funkčnosti. „Ako sme mohli urobiť takúto chybu?“  okríkol som tým a odhodil som dataped na zem. Pre istotu som po ňom ešte dva krát strelil mojou modifikovanou DLT-19. „Už len cvíľka do industriálnej štvrte, “ oznámil skupinový navigátor a vzdychol si. „Tak bežte !“ zakričal Xero a zastonal pod váhou senátora. „Nepotrebuješ pomoc ?“ spýtal som sa ho. „Nie, netreba.“ Xero vypadal naozaj unavený a vyčerpaný, ale bežal, ako keby za nim bežali dvaja  rozzúrený rankori. „Prešli sme hranicou industriálnej časti ,“ zakričal znova navigátor. Pred nami sa objavil najmenej tucet policajných drojdov . „Páľte, musíme obraňovať Xera.“  Videl som, ako Xera moja reč potešila. „Necítim si nohy,“ povedal Xero. „Daj mi ho !“ povedal som Xerovi a on mi položil senátora na plecia. Kým sme si z Xerom vymenili úlohy drojdi už nefunkčne ležali na zemi, rozbehli sme sa dopredu. „20metrov,“ povedal navigátor a ja som si vydýchol. . „Je čas dať rozkaz na otvorenie brány !“ „Áno, pane,“ s úctou odpovedal navigátor. Prešli sme bránou.   Zhodil som senátora na zem a zvalil som sa vedľa neho. Vedľa mňa sa zvalil Xero  a ostatok zo týmu. Po chvíli ku mne podišiel červený, T-21 ozbrojený  protokolárny  droid, ktorého nikto nevolal inak ako  DETH-2.0. „Pane, máte sa okamžite dostaviť do hlavnej haly.“  Vstal som oprášil som sa od prachu zo zeme a nasledoval som protokolárneho droida. “Kto ťa za mnou poslal ?“ nedôverčivo som sa pozrel na drojda. „Nemám oprávnenie vám na túto otázky odpovedať, proste ma následujte, do hlavnej haly !„V nej zasadali  predstavitelia, Crue of Deth. Tam vás predvolali len v prípade veľkého porušenia pravidiel alebo morálky. Nechápajúc som následoval drojda. Vstúpil som do dlhej chodby, kde bolo mierne strašidelné šero. Droid zastal. „Nemám povolenie vás sprevádzať ďalej pane, musíte ísť rovno po tejto chodbe  k veľkých obrneným  dverám. Nebol som si istý, či mám vstúpiť do tých dverí. Mal som pochybnosti nikdy sa mi na misii nestalo nič podobného, strata veliteľa bol dosť závažný problém a niekto za to musel niesť následky..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...