středa 12. července 2017

[Povídka] Bounty Hunters from the underworld #1 Rozhodnutie


 Coruscant, planéta zastavaná mrakodrapmi a luxusnými kantínami. Takto poznali Coruscant všetci z vyšších vrstiev. Ale málokto poznal  nižšie poschodia. A tu sa zrodili tí najlepší lovci hláv a zlodeji, akí kedy po spodných vrstvách Coruscantu chodili . Bolo ich nespočetne veľa, no len tí najlepší sa dostali do zločineckého zboru Crew of Deth . A ja som mal toto šťastie tiež.

„Prestaňte !“ zakričal náš veliteľ, ktorý  bol jedným z predstaviteľov Crew of Deth a taktiež bol  zodpovedný za misiu. „Nekázal som vám ho zabiť, iba mu pohroziť, aby odišiel zo senátu a nestaral sa do vecí do ktorých  je mu nič“. Na zemi ležal senátor z planéty Utapau, ešte dýchal, ale nejavil žiadne iné známky života. „Vezmite ho do nory! “ veliteľov  škodoradostný úsmev v sekunde vymenila ustarostená grimasa . Videl som v jeho očiach zlomyseľnosť ale aj strach z neúspechu. Naša nora bola odtiaľto asi  na 2míle.  Popri tom zhone som si nevšimol, že naša skupina už dávno vyrazila . Boli asi 2metre odo mňa, ale nechápal som, prečo nejdú k nore, ale zabáčajú do temnej uličky. „Načo sem ideme ?“ netrpezlivo som sa spýtal môjho najlepšieho priateľa Xera. „Zdá sa, že senátor má na sebe sledovacie zariadenie“. odvrkol. „Vedeli, že po ňom ideme ?“ spýtal som sa a neveriacky som pozeral na to sledovacie zariadenie. Veliťel roztrhol senátorovú košelu a hodil ju za seba.  „Vzdajte sa !“ za mnou sa rozoznel chrapľavý hlas policajného droida . „ Dajte nám senátora a mo... možno zostanete nažive.“ „Takúto ponuku neberiem !“ zakričal veliteľ a siahol po svojom blastrery . Okolo mňa prefrčal energetický lúč z blastrovej pištole SS-410, ktorá  bola typickým znakom policajného droida. Začal som páliť zo svojej DLT-19 a dúfal som, že trafím aspoň jedného. Paľba ustála, ale vedeli sme. že to nebol koniec. Policajní drojdi tu budú čo nevidieť. Máme na výber, nechať senátora tu a rýchlo odtiaľto všetci odídeme, alebo niekoho z nás obetujeme a splníme misiu. Až po chvíli veliteľ rozhodol.       

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...