neděle 23. července 2017

Cesta Světla k Temnotě - 1. část

Cesta světla k temnotě - 1. část
Úvod :  Tento Příběh jsem napsal proto abych nebyl je konzument Hvězdných válek ale i něco vytvořit.  Příběh vypráví o konvertovaní  Velkého Inqisitora na Temnou stranu, a co dělal před jeho smrtí v seriálu Rebels.
 Mladého  Pau ´ana vždy přitahovala Temná strana síly ale protože nechtěl, aby ho vyhodili z řádu nepokoušel se jí naučit ovládat.

Místo : Coruscant, Jedijský chrám
Čas : Několik dní po Velké bitvě o Coruscant

Když jsem se svým přítelem jako každý den držel stráž v chrámu vešli jsme do hangáru.  Uviděli jsme  mistra Kolara, Windu, Fisto a Tiina jak nastupují do transportéru Laat. A z doslechu jsem zjistil že jdou zatknout kancléře Palpatina. Nevěděl jsem proč, ale pomyslel jsem si že se to brzy dozvím, a dále jsem se procházeli po chrámu.

O několik hodin později to už se blížila půlnoc.  jsme za rohem se svým parťák em uslyšely výstřely z blástrů. Otočili jsme se spatřili Skywalkra jak vede 501. Legii, hned potom jsme oba zaběhli za roh aby nás klony nemohli spatřit.

 ,, Co budeme dělat ? ´´ Řekl Sheev. Schováme se v místnosti kde za sedává rada. ´´ odpověděl jsem.
Trvalo nám to dobrou chvíli než jsme se s Sheevem dostali až na vrchol. Mezitím jsme zabily několik klonů a díky tomu jsme zachránili několika zasvěcencům život. Ale viděli jsme i mnoho mrtvých těl na kterých byly stopy po světelném meči. Dostali jsme je až k výtahu.
Když Sheev odešel s nimi do výtahu zrovna se tu objevili 2 klony a já jsem na Sheeva zakřičel ,, Počkej ! ´´

 Mezitím mě jedna Plazmová rozžhavená střela zasáhla do ramene. Já jsem skučel bolestí, už jsem pomyslel na to nejhorší tu ale Sheev mě přeskočil a mezitím zapnul světelné kopí. Ještě v letu odrazil Modrý Výboj a zabil jednoho troopra. Když dopadl na zem znehybnil pomocí sílý toho druhého a prohodil skrz něj kopí a i ten druhý klon se skácel na zem.
 ,, Pořád se zlepšuješ jsi mnohem lepší šermíř než já.´´řekl jsem  ,,Ale ty jsi mnohem mocnější v síle. ´´ odvětil Sheev  ,,Je ti něco ? ´´´zeptal se mě. ,,Ne, Budu v pohodě. ´´

 odvětil jsem mu na oplátku  A společně se zasvěcenci jsme vyjeli do výtahu.
Když jsme vyjeli nahoru a vešli jsme do zasedací místnosti nikdo tam nebyl. Sheev a já jsme vysvětlili zasvěcencům že za žádnou cenu nikoho nemůžou pustit dovnitř, mi jsme vyšli ven a  já jsem skratoval obvody aby se dveře uzavřeli, a automaticky se neotevírali . Čekali jsme tam několik desítek minut asi tři čtvrtě hodiny. Když tu se objevil ve výtahu Skywalker.

 Zapnul světelný meč a řekl : ,, Co tu děláte ´´  ,, Hlídáme ! ´´ řekli jsme  najednou.  ,, co ? ´´ zeptal se. ,, Zasvěcence ´´ odpověděl jsem       ,,Sheeve manévr leth-path-senth ? ´´  Sheev přikívl.
Oba jsme vyvolali blesky, Anakin je zachytil světelným mečem, a my jsme pomalu snižovali dávky až se proti nám rozeběhl.  My oba  jsme ho dokázali obrovskou silou odhodit zpátky do výtahu. Sheev vyskočil a těsně před Skywalkrovou hrudí jsem ho pomocí síly zastavil.
 ,,Nedělej to.´´  zaječel jsem.´´,, Zaslouží si to.´´ řekl Sheev Jak to výš zeptal jsem se a pustil jsem ho. ,,Protože Kancléř Palpatine je můj otec a si…´´
 V tu chvíli jsem uviděl modrou ale vlastně červenou čepel,  jak projíždí tělem mého přítele a jeho světelné kopí jak padá jakoby celou věčnost na zem.

A vtom momentě jsem slyšel Skywalkrova slova  : ,, Sithský Lord. ´´
Sednul jsem si na zem do tureckého sedu, a před sebe položil mou strážní masku a světelné kopí a jen jsem začal meditovat.
 Čekal jsem jen zvuk světelného meče jak projíždí mím masem, když tu světelný meč zhasl. 
,,Přidej se ke mně nebo zemři.´´ řekl Anakin  Skywalker. ,,Máš v sobě velký potenciál stát se silným uživatelem temné strany síly. ´´ ,,udělám pro vás cokoli můj mistře.´´
 ,,Vem si  1 Aclamátor odleť s ním na Ilum kde najdeš nový Kyber krystal. ´´ ,,Ano, můj mistře.´´ 

Když jsem sjížděl ve výtahu slyšel jsem jen křik malých dětí.

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...