sobota 10. června 2017

[Povídka] Star Wars: The Last Empire (4.část)

Když jsem otevřel dveře uslyšel jsem bouchnutí. "A Java plní co jsem jí řekl šikovná holka, teď jen aby u toho nedělala takový hluk." Vešel jsem do jejího pokoje a zapnul světelný meč. Chtěl sem zjistit jak by reagovala. Nenápadně jsem se prošel od rohu k rohu a pak jsem se podíval pod postel když tu mě odhodila silou. "A promiňte pane nevěděla jsem že jste to vy." To to je dobrý Javo jen..." Náhle jsem uslyšel zaťukání na dveře. Pomalu jsem se zvedl a došel ke dveřím a otevřel je. Za nimi stála holka plus mínus 18-19 let, měla ohňově oranžové vlasy a na sobě měla civilní oblečení které bylo dosti potrhané.




"Prosím pusťte mě dál jdou po mě vojáci impéria." vykoukl jsem se jestli mluví pravdu a uviděl jsem 5-6 stormtruperů jak prochází jeden pokoj za druhým. "Fajn tak pojď." Vešla
dovnitř a já za ní zavřel dveře. "A proč po tobě vlastně jdou?" Zeptal jsem se striktně a podezíravě. "Ukradla jsem nějaké jídlo a tenhle tablet, myslela jsem jsi že bych ho mohla někde prodat ale viděli mě a teď po mě jdou." "Hmm a co je na tom tabletu?" "Nemám tušení neumím pracovat s takovou elektronikou." "Ukaž mi to snad z toho něco vytáhnu." Podala mi ho a já se na něj podíval. Nebyl nijak zvláštní ba ani nevypadal nijak důležitě. Zapnul jsem ho a otevřel první soubor co jsem uviděl. "Byly tam akorát základní informace o vězních, zločincích ale i o ostatních obyvatelech stanice. V  další složce byl rozpis nejrůznějších příjezdů a odjezdů důležitých osob a tu jsem si všiml složky Inquisitor. Než jsem jí však stačil rozkliknout tak někdo zabouchal na dveře. Tablet mi z toho překvapení vypadl z ruky a jako naschvál spadl sklem na podlahu a rozbil se. Zapl jsem světelný meč a zavolal na Javu: "Javo pojď jsem musíme ihned odejít!" Do chvilky byla u nás a byla už i připravená na cestu. Přišel jsem ke dveřím a probodl je. Z druhé strany se ozval hek jak mu meč probodl plíci. Pak jsem ty dveře rozrazil silou a blesky zabil všechny co byli poblíž. Samozdřejmě až na tu holku a Javu. "Jdeme!" Křikl jsem a rozběhli jsme se k loděnici. Cestou jsem zabíjel každého stormtrupera který nám skřížil cestu.

 Dostali jsme se až loděnice kde nás ale obklíčilo snad 30 stormtruperů, dvě AT-ST. Udělali kolem nás kruh ale nestříleli. Náhle jsem v hlavě uslyšel hlas mého mistra. "Použí obě strany mince." "Mistře!?" "Tak dělej, překonej to a použí obě dvě síly." Pak se jeho hlas začal vytrácet až jsem ho neslyšel už vůbec. "Obě strany jo?" Nakonec se tam dostavil i Darth Vader. "Jak vidím tak rozkaz 66 nebyl zcela splněn ale to se dneškem změn." Řekl sebejistě. "Lorde Vadere, oba jsme sithové co takhle udělat dohodu." "Dohodu, proč bych měl s někým jako ty něco uzavírat?" "Moc dobře vím že v případě že bych se teď vzdal tak mě musíš dovést před císaře. Takhle mě budeš moci se mě zbavit hned." "Dobře co navrhuješ?" "Když prohraji tak mě klidně zabij a s tím i je a to i v případě že bych utekl." "A když vyhraješ?" "Odvedeš mě za císařem a jim necháš loď se ktrou se dostanou pryč." Vader se zamyslel. "Tvoje nabídka se mi zamlouvá, tak dobře přijímám tvoji výzvu. Ustupte." Křikl a všichni stormtroopeři ustoupily o 10 kroků.
Zvedl jsem ruku směrem k Javě a sebral si část její síly a v duchu jsem jsi při tom říkal: "Promiň Javo ale jinak to nepůjde." Java omdlela. Já se z hluboka nadechl a poslal na Vadera blesky. Zastavil je svým mečem a obrátil je proti mě. Uskočil jsem a poslal proti Vaderovi sílu ten jí však jednou rukou vybočil z jejího směru a pomalu se ke mě rozešel. Rozběhl jsem se na Vadera a rozmáchl se po něm mečem. Vykryl i tohle. Pak mě chytil pod krkem a přitáhnul si mě k obličeji. Já se na něj jen usmál a moje oči se rozzářili do zlata. "Mě nikdy neporazíš." Řekl jsem a z posledních sil jej od sebe odkopl. Málem mi rozdrtil krk. Teď byl však zaskočen. Uchopil jsem tedy meč pevně do ruky a přišel k němu. Pokusil se mě seknout ale nepodařilo se mu to a já mu usekl ruku v které držel světelný meč. Napřáhl jsem se když tu jsem se s ním na moment spojil a měl jsem vidění. Byl tam chlapec na sobě měl černé oblečení a v ruce světelný meč. Ten chlapec bojoval s Vaderem a nakonec mu řekl tati. Sklonil jsem meč a ustoupil. "Já nemůžu, nejsem ten co tě má zabít." Vader se posta vil, chytil mě silou pod krkem a začal mě škrtit. Už jsem byl skoro udušený když tu se za vaderem někdo objevil.

3 komentáře:

  1. Zajímavý příběh, ale piš prosím stormtroopeři. Stormtrupeři působí rušivě a odvádí zájem od děje. Díky ;)
    Grand Admiral Thrawn

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn příběh, bohužel nemám rád když každý druhý jedi(či co)porazí Vadera. jinak velké +.

    OdpovědětVymazat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...