sobota 3. června 2017

[Povídka] Star Wars - The last Empire 3. část

Raketoplán nás odvezl na vesmírnou stanici. Vyšli jsme ven a našli hotel. Bylo to tam docela drahé ale to se dalo čekat. Ubytovali jsme se v pokoji číslo 143. Nechal jsem Javu ať si hraje v druhém pokoji a sám jsem si sedl na postel a začal meditovat. Po asi hodině jsem ucítil přibližující se temnotu spolu s někým kdo není ani na temné ale ani na světlé straně.



To mě znepokojilo. Otevřel jsem oči, přišel k oknu a díval se ven do prázdna vesmíru. Po pár minutách se přímo před stanicí vynořily 2 hvězdné destruktory a hned na to z nich vyletělo asi 10 raketoplánů. "Impérium, jak vidím tak nikdy nepřestanete dokud nenajdete to co chcete, že?" Řekl jsem jen tak do větru a zatáhl rolety. "Javo!" "Ano pane? Copak potřebujete?" "Javo běž jsi lehnout a zůstaň tady." Řekl jsem a natáhl jsi kapuci. "A co vy?" "Já se du podívat co se děje." "Kdyby sem kdokoliv vešel tak se schovej." "Rozumím." Řekla a zaběhla zpět do pokoje. Já vyšel ven a za sebou zavřel dveře. V tu chvíli ke mě přiběhl nějaký hlídač. "Co tady děláte? Velitel stanice řekl že každý na stanici má uvítat lorda Vadera a Inqisitora Jade." "Omlouvám se ztratil jsem se." Přitom jsem použil sílu abych ho o tom přesvědčil. "Dobře pane ale teď už by jste měl jít." "Ano máte pravdu." Řekl jsem a vyšel k loděnici. Když jsem tam došel tak kolem byl jásající dav.

Nebo aspoň to tak vypadalo. Většina to dělala jen a jen kvůli strachu o své bezpečí. Nejprve prošli dvě AT-AT a za nimi jednotka černých stormtruperů. Po nich přišel oddíl klasických stormtůperů a mezi nimi daný Inquisitor. Pak to byly zase klasičtí stormtroopeři a po nich samotný Darth Vader spolu se svou osobní ochrankou - těch nejlepších z 501 jednotky. Nenápadně jsem se plížil davem a snažil se i co nejvíce přiblížit k Inquvisitorovi. Připadal mi strašně divný. Jeho postava byla hubená a jeho tělesné znaky byly velmi i na jeho plášť výrazné a připadalo mi že je to žena. Zároveň s tím jsem ale stále nevylučoval možnost,  že to může být i neznámý druh mimozemšťana. Sledoval jsem ho nebo ji až do konce průvodu, kde mě zastavili stráže s tím, že dál už se dostane pouze člen policie a civilistům je vstup zakázán. Jen jsem se ušklíbl a odešel zpět do pokoje.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...