sobota 20. května 2017

[Povídka] Star Wars - The last Empire 2. část

Když jsem se vrátil tak můj učitel tam nebyl. Na zemi jsem uviděl malý holokron. Zřejmě patřil mému mistrovi. Vzal jsem ho dal do kapsy. Pak jsem vyšel ven z domova a zamířil do zdejšího přístavu. Tam jsem zaplatil převozníkovi aby mě odvezl pryč z této planety na planetu Sycy. Musel jsem si najít učedníka což byl první cíl co jsem si určil. A cestou na další planetu jsem přemýšlel o jménu.

Vyšel jsem z lodi na nandal si kapuci.




Byla to pololedová planeta kterou 45% pokrývá led, z 35% ledový oceán a z pouhých 20% procent hory něco čemu by se dalo říkat kamenná poušť. Planeta má jeden měsíc a dvě slunce. (Záznamy ministerstva tajného výzkumu: planeta krouží v dráze čísla 8. Obě slunce jsou chladná a mají modrou barvu a odborníci mluví o tom že do 100 Korusantských let by oboum mělo dojít palivo a následný výbuch zničí celou soustavu.) Ale naproti tomu se zde nachází velká naleziště drahých a vzácných kovů. Procházel jsem městem když tu jsem uslyšel zvuk blasterů a jednotku Stormtrooperů která kolem mě proběhla. Když kolem mě běželi tak jsem uslyšel něco o chlápkovi se světelným mečem. "Světelný meč?" Projelo mi hlavou a svyžným krokem jsem šel za zvukem střelby.

Došel jsem až k tržišti když tu mi před hlavou proletěl výstřel z blasteru. Koukl jsem jsem se vlevo a uviděl co se tam dělo. Byli tam asi tři jednotky Stormtrooperů a mezi nimi černoch se světelným mečem a za ním malá Twi'lekině. Stormtroopeři stříleli jak jak jen mohli ale černoch ty výstřeli bravurně odrážel proti nim. Jak ale Stormtrooperů přibívalo tak byl na něm bylo vidět že je opravdu unavený. "Nevím sice kdo to je nebo kde zýskal světelný meč ale takhle jeho obranu prorazí a třeba by mi mohl říct něco o tom kdo je." Pomyslel jsem si a vytáhl z poza pláště svůj světelný meč a skočil do prostřed toho všeho. Udělal jsem to právě v čas jelikož zrovna v tu chvíli toho černocha trefili do nohy. Použil jsem sílu a vyslal na všechny Stormtroopery blesky. Všichni byli na místě mrtvý. "Děkuji za pomoc." Řekl a držel si prostřelenou nohu. "Pojďte pomůžu vám na nohy." Řekl jsem a podebral ho pod ramenem. "Děkuji ale kdo jsi?" V tu chvíli jsem nevěděl co říct tak jsem se místo toho pomalu rozešel. "Počkej, Javo pojď." Holčička k nám přiběhla a chytila ho za ruku. Pomalu jsme šli než jsme došli k hotelu kam mě mě zavedl. Posadil jsem ho na židli a sám jsem si sedl naproti němu. "Takže odkud máš ten meč a proč si ji chránil?" "Ona má spojení se sílou." "Takhle malá, vždyť jí je snad 12?" "Ano a kvůli tomu jsem jí cvičil." "A ty jsi kdo" "Mé jméno je Mace Vindu a jsem bývalý vůdce rady Jediů." "Ty jsi rytíř Jedi?" "Ano." "Mě ale mistr řekl že všichni Jediové z chrámu umřeli!" "Všichni né. Já jsem přežil a od doby co se stal kancléř Palpatín císařem se skrývám. A teď když jsem ti řekl kdo jsem tak mi řekni kdo jsi ty?" "Mé jméno teď není důležité. Můj mistr mě naučil jak zacházet a manipulovat se sílou." "Tvůj mistr byl také rytíř Jedi?" "Můj mistr? Ne." "Takže to byl Sith!" Řekl Mace a sáhl po meči. "To také ne." "A co teda byl?" "Upřímně řečeno nevím, naučil mě ale jak temné tak i světlé straně síly." "Slyšel jsem o pár rytířích Jedi kteří zkoumali temnou stranu síly ale každý z nich jí propadl." "Nejsem si jist ale nepřišlo mi že by před tím studoval, spíše si myslím že se takový už narodil." "......... Dobře budu ti věřit." Řekl a znovu schoval meč. Už se začalo stmývat. "Měl by jsi už jít." "Ano. Asi rači jo." Zvedl jsem se když tu se rozletěly dveře a v nich stál Darth Vader. "Mace Vindu opět se setkáváme." Řekl skřípavým hlasem. "Anakine...... proč jsi to udělal?" Řekl a vztal. Jeho rána se za tu dobu co jsme tam byli zahojila téměř úplně. "Vezmi Javu a utečte;" "ale co bude s vámi?!" "Já ho tu zdržím tak už běžte!" Křikl a jejo a meč Vadera se střetli a oba se navzájem přetlačovali. Rychle jsem vběhl do pokoje Javy. "Kde je strejda Vindu?" "Teď na to není čas musíme jít." Řekl jsem a chytil jí kolem pasu, vyhodil silo okna a skočil na protější střechu. "Co se stalo se strejdou a kde je?" Neodpovídal jsem a mířil k přístavu.

Když jsem tam do šli tak jsem uviděl cestovní loď na kterou právě nastupovali. Rychle jsem se zařadil mezi cestující, pořídil si lístek a i s Javou nastoupil a odletěl. Měli jsme štěstí když jsem se koukl z okna tak tam už bylo na 100 Stormtrooperů kteří prohledávali celý přístav.

3 komentáře:

  1. Jsem nečekal,že se tam objeví Mace Windu! Super povídka už se těším na další!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Ještě trochu zapracovat na pravopise ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kurusant- coruscant

    OdpovědětVymazat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...