pátek 18. srpna 2017

Cesta světla k temnotě – 2. Část

Místo : Hyper prostor

Čas : 19 BBY, Těsně po Palpatinově proslovu v senátu

,, Admirále podejte hlášení o naší poloze, ´´ řekl jsem. ,, Jsme 0,5 Parseků od našeho cíle. ´´ Na to jsem kývnul hlavou.V tom jsem nevědomky zavřel oči, a uviděl jsem 13 mužů, a červenýma očima jak někoho uprostřed smaží blesky. V ten moment jsem zase otevřel oči, a na něco dalšího jsem se Admirála zeptal, konkrétně : co je nového ? ,,Kancléř Palpatin reformoval galaktickou Republiku, na ´´ cituji ´´ první galaktické Impérium. ´´ ,,opravdu Pane´´ ,,Pane, ano pane. ´´
,,Admirále.´´ ,,Mistře Jedáji .´´ ,,odcházím do své kajuty kdyby mě někdo scháněl, ´´ řekl jsem. Pár výtahů mě svezlo až k ubikacím. když jsem vešel do dveří, sundal jsem si masku a společně s mečem jsem ji položil na noční stolek. Oblékl jsem si speciální termo prádlo, a přemýšlel jsem co měl znamenat ten výjev. Asi po půl hodině vedle mě zazvonil malý komlink, a Admirál mi oznámil že jsme nad Ilumem, já mu na to odvětil : ,, ať mi připraví Z – 95 Hedhounter, a 2 transportéry LAAT.´´ Když jsem vešel do hangáru, 2 Klonový vojáci mi předali Headhounter a Četu klonů. Já jsem do něj nasedl a dveře hangáru se otevřeli a já jsem s transportéry mohl proletět.




Místo : 19 BBY, Illum

Když jsem přistál tak jsem dal klonovým Snowtrooprům rozkazy. Půlka vojáků jednoho LAAT zůstala hlídat, a zbytek šel se mnou. Když jsem vstoupili do chrámu, který po staletí sloužil rytířům Jedi jako zdroj Kyber Krystalů, pomocí síly jsem dopomohl k roztátí ledu který zamezoval přístupu světla. A díky tomu roztála velkolepá brána otevírající přede mnou obrovských jeskyní komplex na Illumu. Rozkázal jsem klonům aby u brány na mě počkali, a bez mého vědomí na mě umístili vysílačku. Dlouhé hodiny jsem bloudil jeskyním komplexem, zatáčel jsem, vracel se, skákal nahoru a dolu i šplhal. Když v tom jsem vstoupil do síně nějaké divné zahlazené rohy tvarovaný strop a tak podobně. Na konci té místnosti byl kruhový výklenek, uprostřed byl z ledu vytvořený stolek a na něm ležel Holokron, nejspíš Sithského původu a Kyber krystal, kolem kterého se točila červená energie. Následně jsem sebral Holokron a ulomil krystal a společně vložil do kapsy V tom kulatém výklenku se najednou otevřelo 13 dveří, ve kterých se objevilo 13 mužů, kteří byli oděni podobně jako rytíři Jedi. Zapnul jsem světelné kopí, Ten třináctý řekl, ,,Tento Holokron patřil Darthu Malgusovi, a ten krystal jsem uložil jeden prastarý jedi, který ho zabil, před Stovkami let.´´ ,, Díky síle jsem mu zastavil srdce, zbylých 12 mě spražilo blesky. Pomalu jsem se skácel k zemi. Četa klonů vedená klonovým Poručíkem se blížila k těm Vyznavačům temné strany, 1 pár Sniprů byl i na balkoně. Všechny je postříleli.

Místo : oběžná dráha Illumu

Když jsem se probral ležel jsem ve své posteli na Aclamátoru. Admirále přiveďte do hangáru všechny Troopry co byly se mnou na Illumu, ´´řekl jsem mu. ,, Pane, ano pane, ´´ odvětil. Když byli všichni vojáci v Hangáru zakřičel jsem : ,, Vy si myslíte že můžete vydat rozkaz k střelbě bez mého vědomí, nebo co ? ´´Pomocí síly jsem zvednul poručíka Snowtrooprů a začal ho škrtit. On ještě na poslední
chvíli zamumlal : ,, Zachránili jsme mu ži … ´´ Otočil jsem se na zbytek klonů a pustil jejich poručíka. Klony se zděsili, a od té doby se říkávalo že velkému Inquisitorovy v ten moment zrudly oči.
Dostavil jsem se na můstek, kleknul jsem si na jedno koleno. V hologramu se oběvila nějaká velká Temná postava, s černou maskou.
,, Kdo jste ? ´´ tázal jsem se. ,, Tvůj Mistr ´´ odpověděl ,, Darth Vader ´´ ,, správně, můj učedníku.´´ ,, Na Illumu jsem našel Malgusův holokron, a jeho Kyber krystal ´´ ,, Holokron odevzdáš k přezkoumání ! ´´ ,, Ale, mistře. ´´ ´,, Žádné ale. ´´
,,Tvým úkolem je nyní odletět zpět na Coruscant, Kde oficiálně převezmeš svůj titul, a od našich Inženýrů dostaneš světelný meč, do kterého uložíš ten krystal, Velký Inquisitore ! ´´ rozkázal mi Vader. ,, Jak si žádáte můj mistře. ´´ Co se mu to stalo ? Pomyslel jsem si.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...