pátek 7. července 2017

Star Wars: Cesta na vrchol část 1.

Výsledek obrázku pro Empire vs rebels star wars space battlePoslední chvíle bitvy o Endor 
Kapitáne štíty na pravoboku jsou na 25% a už moc dlouho nevydrží." Křikl na mě poručík od jedné z konzolí a po jeho obličeji tekl proud potu. "Další nepřátelské bombardéry nalítají z levoboku co máme dělat!" "Zbývá nám už jenom jedna turbo-laserová věž schopná boje jinak jsou všechny těžce poškozené!" Křičeli všichni jeden přes druhého až nešlo slyšet vlastního slova. "Ticho!" Křikl jsem a na můstku již bylo takové ticho že by jste uslyšeli i nádech. S vyschlými ústy jsem se podíval na důstojníka od komunikační a řekl: "Máte hlášení o posilách?" "Ne pane." "A co hlášení ostatních lodí?" "Ruší nás pane, jediné signály jsou od našich stíhaček a výzva k tomu abychom se vzdali." "Spojte mě s velitelem Rebelské flotily." "Pane?" Zeptal se důstojník nejistě. "Ale tímhle zrádíme Impérium, pane to nesmíte!" Okřikl mě můj pobočník. "Není tu žádná možnost vyhrát. Naše stíhačky jsou ničeny jedna po druhé a naše baterie jsou skoro fuč. A vrazit do nepřátelské lodi a tím ukončit jejich a náš život by bylo zbytečné." "Velitel Rebelsé flotily přijímá náš signál přijímá." Vytrhl mě z mého uvažování hlas z komunikačního. "Pane?." Řekl můj pobočník a byl celý nervní z toho co se stane. "Pošlete správu o tom že se vzdáváme a osud naší lodi vkládám do rukou velitele Rebelské flotily. A však s podmínkou že dostaneme neozbrojenou loď pro přesun na Imperiální základnu. Pokud však odmítne tak narazím s celou lodí do té jeho." Nastalo půl minutové ticho které přerušil a vysílač.

_________________________________________________________________________________O 20 let dříve
"Jak dlouho vám mám opakovat že zprávy musíte podávat stručně kadete Lowatchi! Myslíte si snad že když jste přímo z Corusantu tak s vámi budu jednat v rukavičkách?" Křičel nadporučík na celou místnost. "Omlouvám se pane ale těch informací bylo tak moc že jsem nedokázal rozlišit ty nejpodstatnější." Řekl jsem a stál jak pravítko a jen se modlil aby nepodal žádost na moje vyloučení mezi tím co kolem mě chodil a prohlížel si mě. Nakonec zašel za stůl a sed jsi."Chápu že jste zvyklí na jiné poměry ale tady platí kázeň a poslušnost je to doufám jasné?" "Pane ano pane!" "Dobře v tom případě můžete jít a příště už tu správu skraťte na to nejpodstatnější." Řekl a v jeho hlase byla znát únava. "Rozkaz pane." Řekl jsem a vyšel ze dveří které se za mnou ihned zavřeli. Zamířil jsem si to rovnou do ubikace kde jsem se zavřel, sedl ke stolu a na holonetu si začal přehrávat veškeré scénáře a bitvy které jsou v záznamu. Touhle samostudií jsem měl navrch nad ostatníma co se týče tvorbi strategie a taktik proti komukoli kdo mě vyzval na "bitvu". "Bitva" bylo naše označení pro bojové scénáře kde jsme se učily velet lodím a bojovat proti sobě. A však na rozdíl od simulací vše ovládal pouze jeden člověk a byla to více méně tahová strategická hra.

1 komentář:

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...