čtvrtek 8. června 2017

[Povídka] Deník vojáka ABC123 (část 1)


Jsem klonový voják republiky a nacházím se v nějkém zapadákově na vnějším okraji, když jsem právě v kasárnách ozve se poplach a já musím se svou jednotkou ihned nastoupit. Dozvím se že na tuto planetu separatisté vyslali flotilu lodí Munficent-class star frigate. Moje jednotka dostala rozkaz nastoupit do stíhačů a vypořádat se se „supími droidy.“





 Vzlétneme a moje jednotka se mi ihned začne hlásit „Červený jedna připraven, Červený dva připraven“ a takhle až do desítky po té po nás začnou pálit. Z planety se zvedne pět „Venátorů“ proti šesti Munficentům. Moje jednotka je pod palbou nařídím „úhybné manévry“ a po chvíli ke mně z velitelství dorazí rozkazy „Obleťte jeden Muncifent a snažte se napáchat co největší škody, jiné stíhače vás budou krýt.“ Předám tento rozkaz jednotce, Ta se hned sešikuje a letíme k nejbližšímu Munficetu, dva z nás sestřelili, ale zbytek se drží. Snažíme se dostat k trupu lodi to je nejslabší místo, když se přiblížíme začneme pálit a vypouštět torpéda ozve se pár výbuchů a poté zjistíme že jsme lodi zničili hyperpohon a poškodili motory. Najednou se vedle nás objevil „Venátor“ a Munficent zničil. Až teď jsme dostali možnost se pořádně rozhlédnou po bojišti, zbyl pouze jeden Munficent a ten skočil do hyperprostoru hned poté co jsme ho vyzvali ke kapitulaci. Bitvu jsme úspěšně vyhráli. Ztráty nebyli zas tak veliké, ale i přesto zemřelo pár mých přátel. Po přistání na planetě jsem zjistil že se na poslední Munficent podařilo nastřelit sledovací zařízení. Po pěti dnech zotavování, léčení, zjišťování škod a dalších věcí co se po bitvě musí udělat jsme dostali další rozkazy s třemi Venátory sledovat ztracený Munficent.

Se svou jednotkou se nacházím na velícím Venátoru. velitel Venátoru řekne "skočit do hyperprostoru" a my ihned skočíme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...