středa 20. ledna 2021

Star Story Stormtroopr Begs

Jsem stormtroopr Begs, přihlásil jsem se do imperiální armády s šancí, že uniknu z Tanabu, planety, odkud pocházím. Dříve jsem byl na to hrdý, jenže jednoho dne jsem zjistil, že impérium vládne svou železnou pěstí, s domorodci nespolupracuje a rozhodně neuzavírá žádné oboustranně prospěšné dohody. Všechno to jsou jen lži a imperiální propagandy. Impérium vládne ve skutečnosti pomocí strachu a já jim sloužím. To jsem si nemohl připustit a tak jsem jednoho večera dezertoval. Bohužel se to nepovedlo, byl jsem chycen a poslali mě do věznice na Askabaru. Do dvou týdnů jsem měl být popraven za velezradu, pro výstrahu ostatním. Po několika dnech v zajetí jsem ztratil pojem o čase, začal jsem být apatický, přestal jsem i cítit bolest ze zranění, které mi dozorci při uvržení do vězení způsobili.“ Ozval se hluk, nejprve vzdáleně, ale potom, když se přibližoval, se daly rozeznat zvuky boje. Do věznice vtrhli dva lidé. Jeden byl jedy. Měl asi 30 let, vysoký tak 180 cm a měl hnědé vlasy.  Druhá byla žena, blondýna, poměrně také dost vysoká. Věznice nebyla moc chráněná a tak se jim podařilo stormtroopry porazit. „Chceš jít s námi?“ zeptal se muž Begse. Begs přikývl. Muž ho osvobodil z pout.  „Jmenuji se Kely,“ představil se muž. „Begs, já se jmenuji Begs,“ po dnech bez mluvení měl skřípavý hlas, ale osvoboditelé mu rozuměli a jen souhlasně přikývli. Pak se všichni, společně i s dalšími osvobozenými zajatci vydali do jejich lodi. Než se imperiálové vzpamatovali, bylo už pozdě, jejich loď vzlétla velkou rychlostí a zamířila na planetu povstalců. „Tady jsou, generálko Organo, všichni chtějí bojovat proti Impériu.“ Sdělil po přistání Kely a ukázal na dvacet mužů, které osvobodili z vězení „To je špion!“ Křikl jeden z povstaleckých vojáků a ukázal na Begse. Begs měl na sobě imperiální tričko, co mívají imperiální stormtroopři pod svou zbrojí. „To není špion, byl v imperiálním vězení, podařilo se nám ho osvobodit.“ Vysvětloval Kely hlasitě, aby ho ostatní slyšeli. „Pozor, to by mohla být past,“ namítl povstalecký voják. „Možná máte pravdu, Kely, ale může na něm záviset přežití povstání,“ řekla generálka Organa. „To vám rozumím, ale každý by se nám na výpomoc hodil.“ „Begse si beru sám na starost,“ nabídl se Kely. Begs se na něj vděčně podíval a souhlasil. Když nastoupili do lodi, Kely seznámil Begse s další členkou lodi. „Begsi, tohle je Driana,“ představil Kely Drianu. „Těší mě,“ usmál se Begs na Driana. „Mě taky,“ odpověděla Driana. „Nebudeme si teď, když budeme na stejné lodi raději tykat?“ zeptal se ještě Begse. „Jo, jasně, jsem pro,“ odsouhlasil Begs. Begs s Kelym si šli sednout. „Ty Kely, poznal jsem, že jsi jedi. Jak se ti podařilo přežít rozkaz 66, jestli se teda mohu zeptat?“ váhavě se zeptal Begs. „Byl jsem v chrámu jedi, kde jsem cvičil svého padavana Nexe. Povedlo se mi uniknout ventilační šachtou. Nex takové štěstí neměl. Dal jsem se pak na dráhu lovce odměn. Vydělal jsem si na vlastní loď, no spíš na vesmírnou popelnici, ale to už sem nepatří. Díky té genocidě jedijů jsem se přidal k povstání. Bohužel, mě jednou chytli. Poslali mě do vězení. Společně s Drianou, tu jsem ale v té době samozřejmě ještě neznal. Pomocí jediského triku se mi podařilo utéct. Osvobodil jsem i Drianu. Potom jsme odletěli v ukradeném imperiálním raketoplánu,“ zakončil své vyprávění Kely. Kely, Begsi jdou po nás!“ to byl výkřik Driany. „Kdo?“ zeptal se Begs. „Hádej!“ začínají na I, Imperialové,“ odpověděl Kely. „Ty jsi je sem zavedl, přece jen budeš zrádce! naštvala se Driana. „To nebyl on,“ zklidňoval ji Kely, „sledoval jsem ho celou dobu, neměl k tomu žádné prostředky ani možnost.“ „Jsme v kleštích, havarujeme na tam tu planetu,“ křikla Driana. Na hvězdném destruktoru: „Výborně, máme je, havarují na planetu Tantas,“ řekněte kapitánu Ruxorovi, že poletí se mnou na Tanas, zajmout toho jedie. řekl temný hlas muže ve stříbrné zbroji . Jak si přejete, pane Trhači,“ řekl důstojník a vzdálil se, aby vyřídil vzkaz. Zpět na lodi: „Jste všichni v pořádku?“ Zeptal se Kely po havárii. Já jsem OK,“ odpověděla Driana.Já taky,“ ozval se Begs. „Musíme se tu porozhlédnout, zjistit možná nebezpečí a také nemáme žádné zásoby řekl Kely. Opustili havarovanou loď a vydali se na průzkum okolí. Cestou se Driana Begsovi za to, že ho podezřívala ze špionáže. Nakonec se dostali až k nějakému městu.  Před bránou města stála skupina strážců. Než Kely stačil něco říct. Stráž už po nich začala střílet omračující střely. Vzhledem k překvapení a početností strážců, to Kely a ostatní nezvládli, byli omráčeni a zajati. Když se  Kely, Driana  a Begs probrali, uviděli, že leží na zemi ve velkém sále. U nejdelší stěny sálu je instalováno něco, co vzdáleně připomíná trůn a na tomto honosném trůně sedí durosian. Kolem něj stojí šest troomrů. Durosian se na nic neptal, jen si je prohlédl a rozkázal, aby všechny tři odvedli do věznice. Den po té se u Durosiana objevili Trhač s Ruxorem. Durosian nechal z vězení přivést své zajatce. Nikdo z nich nevěděl, co mohou očekávat, okamžitou likvidaci nebo výslech? To vše bylo ve hvězdách. Mluvit nesměli, tak se vzájemně dorozumívali jen nejistými pohledy. Ihned zaregistrovali přítomnost cizinců. „A jak se dohodneme na ceně,“ začal smlouvat duroisian. Trhač se naštval, cena byla již smluvena a bylo vidět, že Durosian je nenasytný, zkouší, kam až může jít a klidně zajatce prodá komukoliv, jen když dá víc. Na takové jednání nebyl Trhač zvyklý a neúctu vůči své osobě trestal okamžitě. Zacílil soustředěně svou mysl a silou vůle Durosianovi zlomil vaz. Nastal chaos, Durosianova ochranka zaútočila. Kely rychle využil tohoto okamžiku, zbavil se pout a sebe i ostatní osvobodil. Mezi tím do místnosti vtrhlo několik jednotek stormtrooprů. Kely si přitáhl myslí svůj světelný meč uložený za trůnem, teď již mrtvého Durosiana a spolu s Drianou a Begsem vyběhli ze sálu. Po nějaké chvíli se jim v nastalém zmatku podařilo najít hangár. Stormtroopři s Ruxorem bojovali s troopry Durosiana. Jen Trhač měl jiný cíl. Vyběhl ze sálu a očima se snažil sledovat prchající tři postavy. Byly hodně vzdálené, doběhl za nimi až do hangáru. „Stůj jedi!“ zařval Trhač. „Najděte dobrou loď, zdržím pronásledovatele,“ řekl Kely a pustil se do souboje. Driana a Begs se nalodili na jednu z lodí. „Kely naskoč, startujeme,“ křikla Driana. „Nejde to,“ Kely se nemohl Trhače zbavit, byl to silný protivník, ani síla jedi nedokázala Trhače zdolat. „Musíte odsud zmizet,“ zadýchával se Kely. „Nemůžeme bez tebe,“ zničeně volala Driana. Ale Begs viděl přibíhat další a další stormtroopry a věděl, že jestli nemají skončit opět v zajetí, musí odtud rychle pryč. Nedal na Drianu, loď zvedl velkou rychlostí a co nejdříve mohl s ní skočil do hyperprostoru. Trhačovi se po dalším krátkém boji podařilo Kelyho udolat a zajal ho. Ruxor chtěl Kelyho ihned popravit, ale Trhač to nedovolil. Měl k tomu dva důvody, nestál o pomstu všech povstalců a jejich pomahačů a taky ho napadlo, že by mohl zajetí Kelyho ještě nějak využít k léčce, kterou musí ještě dobře promyslet. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Forbbiden Love: Part 2

Execution Sylvie i Kai byli převezeni na Coruscant. Sylvie byla předvedena před radu jediů, zatímco Kai byl předveden před republikový vojen...